RENAULT I TICKET FOR CHANGE ZAPRASZAJĄ DO SKŁADANIA PROJEKTÓW

renaultgroup_8

Renault wspólnie z Ticket for Change wspierają inicjatywy społeczne w zakresie zrównoważonego transportu i zapraszają do składania projektów w tym zakresie.

Można je przysyłać do 2 kwietnia br. Wyłonieni autorzy projektów będą korzystać z opracowanego programu oraz indywidualnego wsparcia ze strony ekspertów Grupy Renault. Najbardziej zaawansowane projekty będą mogły zostać zgłoszone do komisji inwestycyjnej Mobiliz Invest.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Wybrani kandydaci otrzymają sześciomiesięczne wsparcie ze strony Ticket for Change i będą uczestniczyli w Ścieżce dla Przedsiębiorców w celu stworzenia społecznego start-upu. Więcej informacji: http://www.ticketforchange.org/parcours-entrepreneur/ .

Grupa Renault jest partnerem Ticket for Change na płaszczyźnie zrównoważonego transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Inicjatywa ta wpisuje się w innowacyjną politykę Grupy dotyczącą nowych rozwiązań w szeroko rozumianej dziedzinie transportu, mających silne oddziaływanie społeczne i dostępnych dla jak najszerszego grona interesariuszy społecznych.

Rozwijanie przedsiębiorczości społecznej w zakresie zrównoważonego transportu jest także celem programu Renault Mobiliz.

– Od samego początku wspieramy Ticket for Change, ponieważ jest to kompleksowy program, przeznaczony dla tych, którzy chcą zmienić świat, aby mogli wywierać wpływ na budowę bardziej solidarnego społeczeństwa. Partnerstwo to opiera się na wspólnych wartościach i innowacyjność w służbie człowiekowi – wyjaśnia dyrektor, François Rouvier.

Więcej informacji o programie Renault Mobiliz: https://group.renault.com/engagements/mobilite/le-programme-renault-mobiliz/ .

AMBITNE PARTNERSTWO

Grupa Renault od 2014 roku jest partnerem i założycielem start-upu społecznego Ticket for Change. Wspólnym celem jest zaktywizowanie indywidualnych talentów w zakresie przedsiębiorczości służącej istotnym zmianom społecznym. Dla Matthieu Dardaillona, inicjatora i współzałożyciela projektu, to wsparcie jest bezcenne.

– W ciągu trzech lat udało nam się zbudować prawdziwą więź zaufania i wymiany doświadczeń. Dzisiaj naszym wspólnym celem jest stworzenie „fabryki” przedsiębiorców społecznych, działających w dziedzinie zrównoważonego transportu. Jesteśmy przekonani, że przedsiębiorcy zaangażowani w ten projekt mogą przyczyniać się do rozwiązywania na szeroką skalę problemów takich jak dostęp do środków transportu dla wszystkich lub integracja społeczna osób mieszkających zbyt daleko od miejsca zatrudnienia. Jesteśmy dumni, że w tej misji mamy aktywne wsparcie ze strony tak dużej Grupy jak Renault – mówi Dardaillon.