Wręczone zostały Klucze Jakości, przyznane na podstawie rankingu TNS Garage Quality Check 2013 – niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO.
Ranking powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez TNS Polska w okresie sierpień – wrzesień 2013 roku. Przeprowadzonych zostało 140 audytów w serwisach 14 najpopularniejszych marek, po 10 audytów dla każdej z marek.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Serwisy zostały wybrane losowo z baz serwisów każdej marki. Losowanie uwzględniało rozmieszczenie serwisów w województwach oraz miejscowościach różnej wielkości.
Złoty Klucz Jakości trafił do Peugeot Polska. Statuetkę odebrała Sophie Passard, dyrektor generalny marki Peugeot w Polsce, a nagrodę wręczył Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu TNS Polska.
Srebrny Klucz Jakości dla Renault Polska odebrał Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. Klienta i Skuteczności Sieci Renault Terytorium East.
Trzeci4e miejsce w rankingu zajął Ford Polska. Statuetkę odebrał Dariusz Lech, dyrektor działu serwisu i części zamiennych w Ford Polska.
Uroczystość miała miejsce podczas konferencji “Szanse wzrostu na polskim rynku motoryzacyjnym”.