Samochody modyfikowane i specjalistyczne są pojazdami indywidualnie dopasowywanymi do potrzeb różnego rodzaju działalności gospodarczej. Dzięki specjalistycznym zabudowom samochody dostawcze Renault są w stanie zapewnić pełne wsparcie dużej liczbie przedsiębiorców.
Współpraca z najlepszymi firmami zabudowującymi gwarantuje, że samochód modyfikowany jest w pełni dopasowany do indywidualnych oczekiwań użytkownika.
Zobacz także:
Od 1998 roku francuska marka zajmuje pozycję lidera na rynku samochodów dostawczych w Europie. W Polsce Renault jest czołowym dostawcą produktów na rynku samochodów modyfikowanych, zajmuje też drugie miejsce na rynku samochodów dostawczych.
Renault od roku 2009 niezmiennie jest liderem rynku bazowych samochodów do specjalistycznych modyfikacji w naszym kraju, osiągając na koniec 2014 roku ponad 33 proc. udziału modelu Master w segmencie podwozi do zabudowy. Do tego sukcesu znacznie przyczynia się sieć stacji PRO+, czyli 17 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży i serwisu, dysponujących m.in. parkiem modyfikowanych samochodów pokazowych oraz specjalnym programem obsługowym, kierowanym do firm i klientów – przedsiębiorców.
W tych stacjach obsługi klienci mają możliwość przetestować samochody dostawcze. Czas pracy punktów PRO+ został wydłużony. Klienci mają też możliwość wykonania przeglądów i napraw aut o masie do 7 ton. Klient może podjechać na przegląd bez wcześniejszego umawiania się.
– Przedsiębiorca może zamówić samochód dostawczy przystosowany do własnych potrzeb w każdym salonie Renault w całej Polsce. Natomiast wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów firmowych utworzyliśmy sieć PRO+ gwarantującą indywidualny standard obsługi, miejsce, w którym przedsiębiorcy znajdą wszystko, czego potrzebują, począwszy od specjalistycznego doradztwa przy wyborze odpowiedniego auta, przy wyborze indywidualnej zabudowy, która będzie dostosowana do rodzaju prowadzonej działalności – do późniejszej obsługi posprzedażnej. Każdy klient otrzymuje dwuletnią gwarancję na samochód oraz na wybraną zabudowę – mówi Tomasz Mróz, dyrektor sprzedaży zbiorowej i specjalnej Renault Polska.
Zabudowy na samochodach Renault to kompleksowa i w pełni profesjonalna oferta dla firm. Są to samochody dostosowywane do indywidualnych potrzeb klienta – zabudowane fabrycznie lub w ścisłej współpracy z wysokiej klasy wykonawcami zabudów.
Na polskim rynku samochodów dostawczych w roku 2014 marki Renault i Dacia łącznie zwiększyły swój udział o 2,5 p.p., sprzedając 8552 samochody (o 1672 szt. więcej niż w 2013 roku). Renault zajmuje drugą pozycję na rynku samochodów dostawczych w Polsce, z udziałem 14,4 proc., (6890 szt. sprzedanych aut dostawczych), a model Master zajmuje na rynku drugie miejsce
w sprzedaży w swoim segmencie.
W pierwszej dziesiątce polskiego rynku samochodów dostawczych plasuje się także marka Dacia, której dostawczych modeli zarejestrowano 1662 szt., a model Dokker Van zajął 1. miejsce w segmencie lekkich samochodów dostawczych oraz wysokie 7. miejsce na całym polskim rynku samochodów dostawczych.