RENAULT: SAMOCHODY DOSTAWCZE TWORZONE NA MIARĘ

renault_dost1

Renault Pro+ obsługuje klientów biznesowych na całym świecie i oferuje specjalnie na ich potrzeby gamę samochodów dostawczych, od furgonetek, poprzez pickupy aż po duże furgony.

Marka zajmuję pozycję lidera na rynku elektrycznych “dostawczaków” w Europie, posiada wyspecjalizowaną sieć 650 centrów w 41 krajach.


Zobacz także:

ECO

UŻYTKOWE


 

Spełniają one bardzo wysokie standardy. Sieć 400 autoryzowanych producentów zabudów w 29 krajach oferuje adaptację samochodu do indywidualnych potrzeb każdego klienta. W Villiers Saint Frédéric we Francji producent posiada biuro konstrukcyjne wyspecjalizowane w samochodach dostawczych.

 

Zakłady produkcyjne umiejscowione są na trzech kontynentach: w Europie trzy zakłady we Francji, w Ameryce Łacińskiej w Argentynie i Brazylii oraz w Afryce w Maroku. Sprzedaż samochodów odbywa się w ponad 110 krajach.

– Renault od ponad stu lat projektuje, produkuje i sprzedaje samochody dostawcze, by sprostać wymaganiom profesjonalistów na całym świecie. Wiele spośród tych legendarnych modeli na trwałe zaznaczyło się w historii swojej epoki. Od 2011 roku sprzedaż modeli dostawczych Grupy Renault wzrosła o 40 proc. i osiągnęła w 2016 roku nowy rekord w historii marki – 434 000 sprzedanych egzemplarzy. Aktualnie Renault stało się europejskim liderem w dziedzinie elektrycznych samochodów dostawczych. W 2015 roku Renault zainaugurowało markę ekspercką Renault Pro+, wzbogacając w ten sposób ofertę produktów, usług i rozwiązań tworzonych na miarę dla klientów biznesowych. Celem Grupy Renault jest wzrost sprzedaży samochodów dostawczych o ponad 40 proc. do zakończenia nowego planu strategicznego „Drive the Future”, jak również podwojenie udziałów w rynku oraz utrzymanie pozycji lidera w segmencie elektrycznych samochodów dostawczych poprzez wprowadzenie napędu elektrycznego we wszystkich modelach furgonetek i furgonów. Dla Renault- Nissan- Mitsubishi celem jest zdobycie pozycji światowego lidera w segmencie samochodów dostawczych ze sprzedażą na poziomie 2,5 miliona egzemplarzy do zakończenia obecnego planu – podsumowuje Ashwani Gupta, dyrektor pionu pojazdów dostawczych Grupy Renault- Nissan.