Renault Pro+ na zakończonych Międzynarodowych Targach Rozwiązań dla Transportu Drogowego i Kolejowego Solutrans, które odbyły się w Lyonie zaprezentował nowości.
Na stoisku pojawiło się 20 samochodów opartych o nowe modele Trafic i Master.
Zobacz relacje:
Renault Pro+, silny gracz rynku elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie, zaprezentował również innowacje, w tym napędzane wodorem Renault Kangoo Z.E. Hydrogen i Master Z.E. Hydrogen, które były dostępne do jazd testowych.
Renault Pro+ było obecne na trzech stoiskach i w centrum jazd testowych. Dwa z nich poświęcono wiedzy technicznej marki w zakresie tworzenia skrojonych na miarę rozwiązań. Prezentowane zabudowy to: wywrotki, podnośnik koszowy, karetka, kamper, autobus i samochód do transportu osób o ograniczonej mobilności. Na wystawie znalazł się również show car Kangoo Z.E. Concept, będący zapowiedzią designu nowego Kangoo, którego premiera zaplanowana jest na rok 2020.
Trzecie stoisko wewnątrz poświęcone zostało najnowszym innowacjom Renault w obszarze lekkich samochodów dostawczych z napędem elektrycznym:
– Renault EZ-Flex, eksperymentalnemu autu elektrycznemu do miejskich dostaw;
– Renault Kangoo Z.E., liderowi segmentu elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie;
– Renault Kangoo Z.E. Hydrogen z napędem wodorowym, który został zaprezentowany pod koniec października, a którego sprzedaż rozpocznie się przed końcem 2019 roku;
– Renault Master Z.E. Hydrogen Large Volume, którego sprzedaż rozpocznie się od połowy 2020 roku;
– Centrum jazd testowych, gdzie można przeprowadzić test dwóch innowacyjnych modeli z napędem wodorowym: Kangoo Z.E. Hydrogen i Master Z.E. Hydrogen.
Przy wejściu na targi znajdował się concept car Renault EZ-Pro, który jest ucieleśnieniem wizji marki o przyszłości dostaw ostatniego kilometra. U jego boku ustawiono dwa klasyczne lekkie samochody dostawcze: Estafette Glacier i Félix Potin o dużej ładowności.