RENAULT POLSKA NOMINOWANE W EFFIE AWARDS

Renault Polska otrzymało nominację w konkursie Effie Awards za kampanię „Klienci lojalni”. Częścią kampanii był konkurs Historie niezawodnej przyjaźni z Renault.

Historie niezawodnej przyjaźni z Renault to rozgrywany w 2011 r. konkurs przeznaczony dla klientów marki Renault polegający na przygotowaniu i umieszczeniu na stronie www.youtube.pl/renaultpl krótkich form filmowych przez klientów marki. Akcję wspierał Rafał Królikowski, który zasiadł w jury konkursu Renault. Kampania reklamowa w mediach obejmowała telewizję, radio oraz Internet.

Do przygotowania spotów wykorzystano nagrania zawierające prawdziwe historie lojalnych klientów marki, których wyszukiwano na forach poświęconych modelom Renault, GoldenLine, Facebooku oraz poprzez kontakty z fanklubami. Promocja konkursu odbywała się także poprzez ekspozycję samochodu Renault w Pasażu Wiecha w Warszawie, gdzie uczestnicy mogli nagrać swój konkursowy film.

Konkurs i akcję promocyjną opracowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiada Optimum media OMD.