Renault Polska po raz kolejny było partnerem Polskiej Nocy w Cannes – wydarzenia promującego polską kulturę i sztukę. Firma użyczyła organizatorom trzy modele – Megane CC Floride, Lagunę Coupe oraz Trafic – które służyły do obsługi imprezy.
Na uroczystej gali, która odbyła się w hotelu InterContinental pojawiła się między innymi Katarzyna Glinka, ambasadorka marki Renault w Polsce.
Ponad ośmiuset gości – przedstawicieli świata biznesu i rozrywki – wzięło udział w Polskiej Nocy
w Cannes, organizowanej przez Mariusza Pujszo i Excellent Events. To już druga odsłona tego wydarzenia. W tym roku gala odbywała się pod hasłem Polish Excellent Night.
Renault od blisko 30 lat jest jedynym producentem samochodów noszącym tytuł Oficjalnego Partnera Festiwalu Filmowego w Cannes. W tym roku prawie 250 pojazdów gamy Renault jeździło po drogach i ulicach Cannes. Wśród nich dwa w 100-precentach elektryczne modele z gamy Z.E. – Fluence Z.E. i Twizy.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.