Renault rozpoczyna współpracę z produkcją „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”, która jest wydarzeniem jeszcze przed premierą filmu zaplanowaną w Polsce na 25 maja.
Producent aut zachęca wszystkich do „wybrania alternatywnej drogi” w dniach od 23 kwietnia do 10 lipca. Jest to europejska kampania marki we współpracy z Lucasfilm, Disneyem i Publicis Conseil, która zostanie pokazana w 25 krajach.
Zobacz także:
Zjednoczenie mocy Renault i „Han Solo. Gwiezdne wojny – historia” może oznaczać tylko wielką przygodę. Najnowszy film o ulubionym łotrze w galaktyce opowiada historię o tym, jak Han Solo wybrał alternatywną drogę i poznał swojego wiernego towarzysza i drugiego pilota, Chewbaccę.
Aby uczcić to wydarzenie, Renault Kadjar, Han Solo i Chewbacca pokażą, jak podążać własnymi drogami. Można spodziewać się kosmicznej przygody, w której model znajdzie się w samym środku szaleńczego pościgu. Na szczęście z pomocą Chewbakki i jego kuszy energetycznej wszystko musi się udać. Z takim wsparciem oraz napędem 4WD Lock ucieczka jest tylko kwestią czasu!
Spełnij marzenia
Już 12 maja 2018 Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu na cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR, która dostarcza widzom jeszcze więcej niepowtarzalnych wrażeń.
Dodatkowo we wszystkich salonach Renault 12 maja odbędzie się Dzień Crossoverów, z mnóstwem atrakcji dla całych rodzin m.in.: poczęstunek, zabawy i quizy z nagrodami dla dzieci oraz jazdy próbne dla dorosłych. Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu „Han Solo – Gwiezdne Wojny – historie”.
Dzięki połączeniu sił z Shazam także widzowie wybranych kin będą mieli okazję dowiedzieć się o nowej współpracy Renault. Udział w akcji jest prosty: wystarczy użyć aplikacji Shazam, zeskanować reklamę partnerstwa Renault i „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”, aby rozpocząć przygodę.
Po zeskanowaniu kodu w aplikacji włącza się nagranie, dzięki któremu użytkownik widzi samochód Renault Kadjar tak, jakby miał go przed sobą – a to wszystko dzięki technologii Augmented Reality (rozszerzonej rzeczywistości). Użytkownik może poznać różne cechy modelu poprzez klikanie dalszych opcji. Jest to tylko częścią kampanii, która zawiera również spot telewizyjny z Chewbaccą.
Poza wyjątkowymi przeżyciami w salonach i za pośrednictwem aplikacji Shazam Renault organizuje ogólnopolski konkurs, który umożliwi jego uczestnikom wygranie modelu Kadjar oraz kolekcjonerskich gadżetów z filmu „Han Solo. Gwiezdne Wojny – historie”. W konkursie można wziąć udział w dniach 12-30 maja, pobierając kod rejestracyjny ze strony www oraz odwiedzając najbliższy salon.