Bezpieczne, komfortowe, zabawne i śmiałe, otwarte dwumiejscowe Renault Twizy jest już dostępne w salonach Renault w Polsce, w wyższej wersji Life 80 – z silnikiem elektrycznym o mocy 13 kW/ 17 KM – w cenie 33 900 złotych.
Kto inny, jeśli nie dział samochodów sportowych Renault, mógł zająć się tym projektem, stanowiącym kwintesencję nowoczesnych technologii? Od stanowisk testowych Renault Sport F1 w Viry-Châtillon po biura projektowe Renault Sport Technologies w Les Ulis, wszystkie działy sportowe Renault połączyły swe wysiłki, aby opracować ten niezwykle cichy, najnowszy pojazd marki.
Zobacz także:
ECO
Już od pierwszych szkiców model ten był zaplanowany jako ultranowoczesny pojazd dla dwóch osób (TWIN), intuicyjny i prosty w użyciu (EASY). Twizy od początku było projektowane jako w 100 proc. elektryczny indywidualny środek transportu miejskiego i nie ma swojego odpowiednika na rynku. Wszystkie duże miasta są zatłoczone: pojazd jest tym środkiem transportu, który jest w stanie temu zaradzić.
Podobnie jak Twingo i Espace w czasach swojego debiutu, również Twizy wyprzedza potrzeby użytkowników. Twizy, reprezentujące nową koncepcję pojazdu, pozostaje w zgodzie z najlepszymi tradycjami Renault w zakresie innowacyjnych rozwiązań. Oprócz swych ukrytych pod nietypowymi kształtami zalet, ta kwintesencja zaawansowanych technologii jest również wyposażona w godne marki Renault systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego.
Renault proponuje każdemu użytkownikowi możliwość dodatkowego spersonalizowania swojego Twizy. W ofercie dostępne będą specjalne zestawy naklejek. Oprócz wyboru wersji wykończenia, możliwe będzie również zaprojektowanie swojego własnego Twizy i jego skonfigurowanie według własnych upodobań.
Twizy, to również bogata oferta akcesoriów – prostota nie wyklucza pomysłowości! Zestaw audio/ głośnomówiący, wyjmowana 50-litrowa torba na zakupy, fartuch zwiększający komfort cieplny, radar cofania, alarm. Twizy dostosowuje się do wszelkich potrzeb i upodobań.
Dodatkowe informacje
– Homologowany zasięg 100 km w znormalizowanym cyklu miejskim NEDC dzięki akumulatorowi litowo- jonowemu 6,1 kWh i systemowi odzyskiwania energii przy zwalnianiu. W rzeczywistych warunkach eksploatacji, stosując zasady ekojazdy, pojazd będzie mógł przejechać ok. 80 km (55 km w trudnych warunkach, np. w przypadku wielokrotnego silnego przyspieszania).
– Wbudowany kabel do ładowania o długości 3 m, kompatybilny z gniazdami domowymi 230 V, umożliwiający pełne naładowanie akumulatora w ciągu 3,5 godziny.
– Renault, wprowadzając na polski rynek modele samochodów elektrycznych, oferuje jednocześnie innowacyjny sposób zakupu. „One stop shopping” obejmuje zakup samochodu, wynajem baterii, finansowanie i ubezpieczenie.
– Oferta wynajmu baterii pozwala na obniżenie ceny sprzedaży samochodu, gdyż akumulator jest istotnym elementem wpływającym na koszty produkcji auta.
Przy przebiegu rocznym 7 500 km w ciągu 36 miesięcy, miesięczny koszt najmu akumulatora w RCI Leasing Polska Sp. z o.o. wynosi 249 złotych. Oferta najmu obejmuje także większe przebiegi roczne (10 000 12 500, 15 000 km) oraz okresy 12 lub 24 miesiące. Opłaty miesięczne zawierają Assistance.
DANE TECHNICZNE
– 2-miejscowy
– moc silnika: 13 kW (17 KM);
– moment obrotowy: 57 Nm;
– prędkość maksymalna: 80 km/h;
– zasięg (NEDC w cyklu mieszanym): 100 km;
– długość: 2338 mm;
– szerokość z lusterkami: 1381 mm;
– wysokość (z otwartymi drzwiami): min. 1818 mm/ max. 1980 mm;
– masa własna: 474 kg;
– pojemność bagażnika: 31 l;
– schowki: lewy – 3,5 l, prawy – 5 l.
Wybrane elementy wyposażenia
• poduszka powietrzna kierowcy;
• wyprofilowanie zapobiegające nurkowaniu wbudowane w przednie siedzenie;
• tylne siedzenie przystosowane do montażu siedziska dla dziecka;
• elektroniczna, kodowana blokada zapłonu;
• jednobiegowa skrzynia biegów (reduktor);
• funkcja usuwania zaparowania szyby przedniej;
• spiralny kabel o dł. 3 m z przodu, do ładowania ze standardowego gniazdka;
• specjalny komputer pokładowy Z.E.;
• ekonometr (miernik oszczędności energii);
• Z.E. voice.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.