Samochody z serii przedprodukcyjnej będą tego lata testowane na publicznych drogach.
Zaprezentowany podczas forum Renault eWays: The Challenge towards Zero Emissions, samochód studyjny Mégane eVision ucieleśnia strategię Renault w segmencie C samochodów elektrycznych. Nowy model uzupełni ofertę marki, która obejmuje Twingo E-Tech Electric w segmencie A i bestsellerowe ZOE z segmentu B.
Zobacz także:
Zaprojektowane na platformie CMF-EV, Nowe Renault Mégane E-Tech Electric jest wyposażone w silnik elektryczny o mocy 160 kW (217 KM) i akumulator o pojemności 60 kWh, który umożliwia pokonanie nawet 450 km zgodnie z normą WLTP. Nowy model, nazywany również MeganE, skrywa swoje linie pod niezwykłym kamuflażem. Już tego lata na drogach pojawi się 30 samochodów. W samochodach zasiądą inżynierowie, którzy będą przeprowadzać ostatnie testy kontrolne.
Wszystkie samochody serii przedprodukcyjnej zostaną wyprodukowane w zakładzie w Douai i zamaskowane za wzorem zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu przez dział designu Renault. Oryginalny wzór maskujący nawiązuje do nowego logo marki i daje efekt „rozmycia”.