Nowe Renault Trafic stało się gwiazdą – premierze modelu towarzyszy wyjątkowa reklama – stworzony przez Renault, we współpracy z agencją We Are Social, remake znanego serialu Nieustraszony (tyt. oryginalny Knight Rider).
To znany film o przygodach Michaela Knighta, nowoczesnego bohatera pracującego dla fundacji i jego niezwykłego pojazdu, wyposażonego w niezawodny komputer pokładowy oraz sztuczną inteligencję.
Zobacz także:
W filmie zatytułowanym Trafic Rider i zamieszczonym na kanale YouTube, w rolę niezwykłego pojazdu K.I.T.T. wciela się nowy furgon marki Renault, natomiast jego właścicielem jest teraz Michael Craftsman (ang. rzemieślnik) – prawdziwy bohater codzienności. Chodziło oczywiście o to, aby w pomysłowy i niekonwencjonalny sposób zwrócić uwagę na niezwykle istotną rolę, jaką pojazdy dostawcze Renault odgrywają w codziennej działalności rzemieślników i handlowców, a także zaprezentować niezawodność samochodów użytkowych tej marki.
– Celem tej nowatorskiej inicjatywy związanej z samochodami użytkowymi Renault jest ożywienie zainteresowania modelem Renault Trafic, ale także dotarcie do szerszego grona odbiorców niż tylko specjaliści – mówi Caroline Mechai, dyrektor ds. reklamy i mediów w Renault:
– Renault darzy nas zaufaniem już od wielu lat, zwłaszcza we Francji, a ostatnio także na skalę światową. Dzięki tej kampanii mogliśmy wykazać się kreatywnością – dodaje Sandrine Plasseraud, dyrektor generalna agencji We Are Social.
Sprzedano już 1,6 miliona egzemplarzy poprzednich wersji modelu Trafic.