Nowy Mégane R.S. – jedyny samochód w tym segmencie z systemem 4CONTROL (czterema kołami skrętnymi) jest dostępny ze skrzynią mechaniczną lub automatyczną z podwójnym sprzęgłem.
Oferowane będą dwie – do wyboru – wersje zawieszenia Sport i Cup. Samochód już jest od dawna testowany, m.in. na torze przez Nico Hülkenberga.
Zobacz także:
Renault jest jedynym producentem w segmencie kompaktowych samochodów sportowych oferującym system czterech kół skrętnych. Nowy Mégane R.S. jest wyposażony w system 4CONTROL, który zapewnia znacznie większą dynamikę i zwrotność, a także precyzję dzięki siłownikowi elektromechanicznemu zamontowanemu na tylnej osi.
Opracowane przez konstruktorów Renault Sport specjalne ustawienia systemu zapewniają świetną zwrotność i dużą stabilność podczas pokonywania zakrętów z większą prędkością.
Nabywcy nowego Mégane R.S. będą również mieli wybór pomiędzy zawieszeniem Sport, zapewniającym połączenie wysokich osiągów z potrzebnym na co dzień komfortem, i zawieszeniem Cup, które gwarantuje ekstremalnie sportowe osiągi i jest przystosowane do jazdy po torze.