Nowe Twingo to nowy styl życia, nowy design, nowy samochód, w którym zastosowano wiele praktycznych rozwiązań, w tym silnik umieszczony z tyłu – ustawienie niepowodujące konieczności rezygnacji z przestrzeni bagażowej.
Oryginalna kampania reklamowa, mającą na celu podkreślenie niepowtarzalnej zwinności tego modelu, rozpocznie się w Polsce 6 września br. Do jej realizacji Renault zdecydowało się zaangażować duet Kuntzel – Deygas, wyjątkowych artystów słynących na świecie z eleganckich projektów graficznych.
Zobacz także:
RENAULT: NOWE TWINGO JUŻ ZA 35 900 ZŁOTYCH
NOWE RENAULT TWINGO – TO JUŻ 20 LAT
W 1993 roku Renault zaskoczyło świat i zaprezentowało Twingo, swój pierwszy, stworzony z czystej pasji pojazd z segmentu A. Wprowadzaniu na rynek tego niekonwencjonalnego, sympatycznego i odważnego modelu towarzyszyła zaskakująca kampania reklamowa. Pokazano w niej zupełnie nowy wymiar auta i zachęcano do nowego stylu życia, którego symbolem miał stać się właśnie ten wyjątkowy samochód.
W 2014 roku model Twingo wchodzi w inny wymiar. Auto wyróżnia się zmienioną architekturą, silnikiem umieszczonym z tyłu i nowoczesnym designem oraz wyposażone w 5 drzwi i wnętrze dające się sprytnie adaptować. Nowy model, równie rewolucyjny jak jego starszy brat, symbolizuje wolność. Promień skrętu zapewnia niespotykaną zwinność i nie ogranicza kierowcy.
Kluczowym elementem nowej kampanii jest ważny obszar grafiki, a mianowicie ilustracja. Taka koncepcja jest jednocześnie swoistym powrotem do źródeł powstania tego rewolucyjnego modelu. Olivier Kuntzel i Florence Deygas stworzyli rysunkową postać Twingo, którą umieścili na pierwszym planie mistrzowsko opowiedzianej animowanej historii. Nowe Twingo jest w niej poddawane różnorodnym wyzwaniom, mającym na celu sprawdzenie jego sprawności. Lekko i stylowo pokonuje przeszkody, prezentując przy tym pełną gamę nowych rozwiązań i funkcjonalności, w które go wyposażono. W tle zaś rozbrzmiewa muzyka Becka – zmysłowy i rytmiczny pop.
W tej graficznej opowieści Twingo jest bohaterem, który bez problemu pokonuje najróżniejsze przeszkody, przemieszczając się od kolorowej dziurki od klucza do naszyjnika z planet, kluczy między nogami budynku w kształcie słonia, bawi się z wężem-wstążką, wspina się po sznurowadłach trampek, błądzi w labiryncie z kropel wody, przemierza kręte uliczki miasteczka, a tym samym pozwala widzom przenosić się między dwoma odmiennymi światami: marzeń sennych i rzeczywistości.
W tej prowadzonej na wielką skalę kampanii zwinne autko występuje jako główny bohater dwuminutowego filmu głównego, trzech filmów specjalnych i około piętnastu zdjęć, a także postać prezentowana na nośnikach cyfrowych.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek model pod hasłem “Nowe Renault Twingo – zawrotnie zwrotne” rozpocznie się w Polsce 6 września br. od niestandardowych działań, skierowanych do użytkowników urządzeń mobilnych: smartfonów i tabletów. Kampania obejmie również telewizję, internet, prasę lifestyle, kino, jak również akcje niestandardowe w galeriach handlowych na specjalnie przygotowanych stoiskach z udziałem konsultantek z drogerii Douglas.
Od 1 września zostaje uruchomiona strona dedykowana nowej odsłonie modelu, prezentująca wszystkie jego walory i zalety: renault.pl.