Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, zainspirowane stylem lat 70., przedstawiły na sezon wiosna – lato 2015 romantyczną kolekcję podkreślającą siłę, która tkwi w kobiecej sylwetce.
Partnerem głównym pokazu była marka Renault z nowym modelem Twingo, która we wrześniu rozpoczęła współpracę z siostrami Bizuu. Obydwie niezwykle kobiece marki nowatorsko podchodzą do designu i w oryginalny sposób wykorzystują najnowsze trendy.
Zobacz także:
RENAULT: KOLOROWE TWINGO RUSZYŁO W POLSKĘ
Proponowane przez Bizuu i Twingo rozwiązania pozwalają kobietom wyróżnić się, podkreślając ich indywidualny styl.
Bizuu, wierne misji podkreślania kobiecości, na sezon wiosna – lato 2015 proponuje new look silhouette, gorsetowe sukienki z wyraźnie zaznaczoną talią, rozkloszowane spódnice, przezroczystości oraz kontrasty pomiędzy długościami warstw spodnich i wierzchnich. Motywem przewodnim zaprezentowanej kolekcji jest kwiatowy print nadrukowany na różnych rodzajach tkanin, od jedwabiu po bawełnę elastyczną. W kolekcji przeważają delikatne, pastelowe barwy – blady róż, błękit, biel oraz beż.
Nowością dla marki jest zaznaczenie kobiecej sylwetki poprzez ołówkowe spódnice, kombinezony oraz szerokie spodnie z kwiatowym nadrukiem. Bizuu to również marka, która cieszy się dużą popularnością wśród polskich gwiazd, które licznie przybyły zobaczyć najnowszą kolekcję.
Nowe Renault Twingo to niebanalny styl życia i zupełnie nowy pięciodrzwiowy samochód, w którym zastosowano wiele praktycznych rozwiązań, a wyróżnikiem jest silnik umieszczony z tyłu. Dzięki temu sprytnemu rozwiązaniu, to praktyczne miejskie auto charakteryzuje się znakomitą zwrotnością, pozwalającą swobodnie poruszać się po mieście i zaparkować dosłownie wszędzie. Designerskie, kolorowe i wyposażone w inteligentne technologie nowe Renault Twingo doskonale wpisuje się w życie aktywnej kobiety.
Podjęta przez Bizuu i Renault Polska współpraca przewiduje wspólne działania reklamowo- promocyjne, a ich początkiem był pokaz najnowszej kolekcji Bizuu na wiosnę – lato 2015.