Master Z.E. to duży furgon Renault z napędem elektrycznym, dysponujący najszerszą gamą na rynku. Obejmuje ona trzy wersje nadwoziowe.
Są to: furgon, platforma z kabiną, a teraz również nowa wersję podwozia z kabiną.
Zobacz także:
Podwozie z kabiną jeszcze lepiej spełnia zapotrzebowanie na różne typy zabudów specjalistycznych, a jednocześnie uwzględnia wyzwania związane z ochroną środowiska. Cała gama Master Z.E. będzie dostępna z podwyższoną ładownością sięgającą 1700 kg (przed zabudową). Francuska maraka jest liderem na europejskim rynku elektrycznych samochodów dostawczych.
Producent wciąż poszerza ofertę, aby móc odpowiedzieć na wyzwania w zakresie mobilności w najbliższej przyszłości, zwłaszcza jeśli chodzi o dostawy w centrach miast, a także potrzeby innych sektorów (usługi budowlane, utrzymanie terenów zielonych, przeprowadzki itd.) Zamówienia na samochody z nowej gamy można składać w Europie od września.
Dzięki bogatej ofercie Mastera Z.E. Renault dysponuje obecnie zróżnicowaną gamą dużych furgonów elektrycznych, dostępnych w licznych wersjach. Nowa gama oferuje wybór 3 wersji nadwoziowych (furgon, platforma z kabiną, podwozie z kabiną), 3 długości nadwozia (L1, L2, L3), 2 wysokości nadwozia (H1, H2) o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,1 do 3,5 t i ładowności do 1700 kg (przed zabudową).
Opracowanie oferty było możliwe dzięki modyfikacji przekładni redukcyjnej w silniku elektrycznym. Wszystkie wersje Mastera Z.E. mają zasięg WLTP 130 km. Pełne ładowanie akumulatora z Wallboxa 32 A/ 7,4 kW trwa 6 godzin.
Podwozie z kabiną: nowa wersja będzie dostępna w długości L2 i L3, i wysokości H1. Maksymalna ładowność przed zabudową wynosi 1620 kg. Pojazd zapewnia szeroki wybór zabudów, m.in. kontenerową z windą załadowczą czy skrzyniowe (z burtami). Dla przykładu auto z zabudową kontenerową o pojemności 20 m3 wyposażony w windę załadowczą gwarantuje ładowność 1000 kg.
Platforma z kabiną: Obie dotychczasowe wersje platformy z kabiną w długości L2 i L3 będą oferować zwiększoną ładowność wynoszącą do 1740 kg (przed zabudową). Większa ładowność pozwala na jeszcze większe możliwości zabudów kontenerowych o pojemności do 20 m3, utrzymując ułatwiający pracę niski próg załadunkowy.
Furgon: 3 wersje furgonu, dostępne w długości L1, L2 i L3, wysokości H1 i H2, z pojemnością użyteczną od 8 do 13 m3 dostępne będą z ładownością do 1490 kg (w wersji 3,5T). Zwiększona ładowność pozwala na przewóz cięższego sprzętu. Pozostaje też możliwość wyboru między licznymi wariantami przeszklonego lub pełnego nadwozia.
NOWY MASTER Z.E. – CENY KATALOGOWE NETTO
– Furgon Business 3,1T L1H1249 900 zł
– Furgon Business 3,1T L1H2251 100 zł
– Furgon Business 3,5T L1H2276 100 zł
– Furgon Business 3,1T L2H2252 300 zł
– Furgon Business 3,5T L2H: 2277 300 zł;
– Furgon Business 3,1T L3H: 2253 500 zł;
– Furgon Business 3,5T L3H: 2278 500 zł;
– Platforma Business 3,1T L2H: 1239 900 zł;
– Platforma Business 3,5T L2H: 1264 900 zł;
– Platforma Business 3,1T L3H: 1241 500 zł;
– Platforma Business 3,5T L3H: 1266 500 zł;
– Podwozie Business 3,5T L2H: 1266 450 zł;
– Podwozie Business 3,5T L3H: 1268 050 zł.