Renault Polska wprowadza nowe Clio do krajowych salonów. Wprowadzeniu towarzyszy kampania promocyjna “Renault Clio – Uwodzi bez końca”.
Samochody są już dostępne w salonach w cenie od 39 900 zł za samochód w wersji Life z silnikiem 1.2 16V 75. Najwyższa wersja Intens z silnikiem Energy dCi 110 jest dostępna w cenie 69 400 zł.
Zobacz także:
Nawiązująca bezpośrednio do samochodu koncepcyjnego DeZir czwarta generacja Clio jest jednocześnie pierwszym od 2012 roku modelem marki prezentującym nową stylistykę Renault.
W nowej odsłonie samochód wyróżnia się zmysłowym wyglądem. Nowe Renault zyskało jeszcze bardziej na atrakcyjności dzięki charakterystycznemu układowi świateł Full LED „Pure Vision” oraz szeregowi elementów designu i wystroju wnętrza, świadczących o wysokiej jakości i staranności dopracowania szczegółów. Samochód oferuje atrakcyjne wnętrze zapewniające komfort wszystkim pasażerom, które można dopasować do siebie dzięki bogatej ofercie personalizacji.
Cenione z powodu swoich właściwości jezdnych Clio jest poręczne w mieście dzięki systemowi Easy Park Assist, sprawiającemu, że parkowanie jest teraz jeszcze łatwiejsze. Auto oferuje – zależnie od wersji – trzy różne systemy multimedialne, w tym dostępny w opcji już dla wersji Life system R&GO oraz najnowszą generację systemu R-LINK Evolution.
Gama niezawodnych i oszczędnych silników została wzbogacona o dwie nowe dynamiczne jednostki napędowe: silnik Energy dCi 110 oferujący zużycie paliwa na poziomie 3,5 l/100 km oraz emisję CO2 – 89 g/km (dane producenta), a także benzynowy silnik Energy TCe 120, który dostępny jest teraz również z manualną 6-biegową skrzynią. Auto dysponuje obecnie jedną z najbardziej kompletnych gam jednostek napędowych oferowanych na rynku.
Nowy model dostępny jest w wersji nadwoziowej hatchback lub grandtour i w trzech poziomach wyposażenia oraz serii specjalnej Limited (nie licząc bogatej oferty personalizacji).
Przy światowej sprzedaży przekraczającej 400 tys. egzemplarzy w 2015 roku, Clio jest liderem w swoim segmencie na terenie Europy (łączna liczba osobowych i dostawczych wersji zarejestrowanych w 2014 i 2015 roku.) i jednym z najlepiej sprzedających się modeli w swojej klasie w pozostałych częściach świata. Mając na swoim koncie ponad 13 milionów egzemplarzy sprzedanych od 1990 roku, model jest najlepiej sprzedającym się francuskim autem wszech czasów.