W 2014 roku o tytuł Dealer of the Year walczyło ponad 2000 dealerów Grupy Renault z 35 krajów. Najlepsi spośród nich zostali zaproszeni przez Jérôme’a Stolla, Zastępcę Dyrektora ds. Wyników i Dyrektora Handlowego Grupy, na ceremonię wręczenia nagród.
Uroczystość z udziałem 96 laureatów odbyła się w Technocentre Renault. W elitarnym gronie znaleźli się także przedstawiciele Polski.
Zobacz także:
Jérôme Stoll pogratulował czołowym przedstawicielom sieci Renault i podziękował im za zaangażowanie i profesjonalizm. Przypomniał także, jak ważna jest rola sieci w przekazywaniu zalet marek, produktów i usług oferowanych przez Grupę oraz podkreślił jej duże znaczenie dla zadowolenia i lojalności klientów. To właśnie satysfakcja klientów z oferowanych produktów, jak również usług posprzedażnych, stanowi priorytet firmy Renault.
Mając na uwadze różnorodność klientów i ich oczekiwań, Renault dokłada każdego roku wszelkich starań, aby w pełni zadowolić ich na każdym etapie kontaktu z marką: poprzez platformy cyfrowe, w salonach lub za pośrednictwem SRC. Aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania klientów, firma Renault przyspieszyła wdrażanie nowej koncepcji salonu. Pomysł Renault Store, zainicjowany w 2013 roku, zrealizowano już w 1200 lokalizacjach na całym świecie.
– Nasz wspólny sukces – producenta oraz sieci dystrybucji – zależy od jakości usług, jakie świadczymy naszym klientom. Jeśli nie osiągniemy oczekiwanego poziomu zadowolenia, przejdą do konkurencji. Na nic zda się wtedy trud, jaki włożyliśmy, aby wprowadzić na rynek piękne i atrakcyjne produkty – powiedział Jérôme Stoll, Zastępca Dyrektora ds. Wyników i Dyrektor Handlowy Grupy Renault.
Wśród nagrodzonych firm jest dwóch polskich Partnerów Grupy Renault: Renault Retail Group Warszawa i firma Vip Car z Opola.
– To już kolejny, czwarty rok, kiedy nasza firma została laureatem tej nagrody. Stale się rozwijamy i staramy się jak najlepiej odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy docenieni. Jest to okazja, żeby podziękować naszym pracownikom za ich zaangażowanie, a przede wszystkim naszym klientom, ponieważ bez ich zaufania do naszych usług nagroda Dealer of the Year 2014 nie byłaby możliwa – powiedział Mirosław Dąbrowski, Prezes Zarządu Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o.
– Bardzo cieszymy się z wyróżnienia Dealer of the Year 2014. To dla nas cenna nagroda, którą nasza firma otrzymuje już po raz drugi. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się sprostać oczekiwaniom naszych klientów i osiągnąć dobre wyniki. Dziękuję naszym klientom oraz pracownikom firm Vip Car i Renault Polska – komentował Andrzej Szmigiel, Prezes Vip Car sp. z o.o.