Renault wprowadziło specjalną bogato wyposażoną serię Winter Edition na wybranych modelach osobowych z gamy 2018. Wprowadzeniu wersji towarzyszy kampania reklamowa z udziałem skoczków narciarskich.
Od 2017 roku Renault Polska jest Partnerem Oficjalnym Polskiego Związku Narciarskiego.
Zobacz także:
Na wszystkich, którzy dołączą teraz do „drużyny Renault” – zgodnie z hasłem kampanii reklamowej – czekają samochody w cenach z zyskiem nawet do 23 000 zł.
Wprowadzona seria limitowana Winter Edition – zgodnie ze 120-letnią tradycją marki Renault – to samochody z pakietem rozwiązań, które ułatwiają życie kierowcom na co dzień. Zostały wyposażone w rozwiązania Easy Life, mające wpływ na komfort podróżowania dzięki klimatyzacji i radiu z bluetooth, czujnikom światła i deszczu czy nawigacji (R&Go w Clio, Media Nav w Captur i R-Link w pozostałych modelach).
Łatwe parkowanie zapewnią systemy wspomagające. Modele z serii limitowanej Winter Edition są oferowane z kartę Renault, z możliwością funkcji „hands free”, ułatwiającą bezkluczykowy dostęp do auta. Oferta obejmuje auta w atrakcyjnej cenie wraz z oponami zimowymi od 1 zł.
W serii limitowanej Winter Edition otrzymamy Clio w cenie 43 900 zł, Clio Grandtour – 46 900 zł, Captur – 59 900 zł, Megane – 69 900 zł, Megane Grandtour – 71 900 zł, Scenic – 89 900 zł, Grand Scenic – 94 900 zł, Talisman – 117 900 zł, Talisman Grandtour – 121 900 zł oraz Koleos – 131 900 zł.