Nowe Renault Megane R.S. Trophy to propozycja dla amatorów sportowej jazdy. Samochód zapewnia wyższe osiągi i wybitnie sportowy charakter. Także w normalnym ruchu drogowym.
Nowy model wzmacnia gamę Renault Sport i jest kontynuacją linii Trophy, która pojawiła się wraz z pierwszą generacją Megane R.S.
Zobacz relacje:
Wersja Megane R.S. Trophy jest także pierwszym modelem wyposażonym w nową wersję silnika 1.8 l turbo. Jego moc została zwiększona do 300 KM, a moment obrotowy do 420 Nm dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii.
Dotyczy to zwłaszcza turbosprężarki i układu wydechowego. Nowy silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów lub ze skrzynią automatyczną EDC.
W układzie jezdnym nowego Meganet zastosowano najnowsze innowacyjne rozwiązania Renault Sport, w tym system 4Control z czterema kołami skrętnymi i amortyzatory z hydraulicznymi odbojnikami przy sprężaniu.
W standardzie jest również wyposażone w twardsze zawieszenie Cup, z samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsena.
Auto ma przednie tarcze hamulcowe dwumateriałowe, a także specjalne aluminiowe 19’’ obręcze kół o zmniejszonej masie, oferowane tylko w tej wersji, i dopasowane do nich wyczynowe opony Bridgestone.
Dla amatorów mocniejszych doznań z jazdy może być również wyposażone w nowej generacji sportowe siedzenia przednie Recaro pokryte Alcantarą.
Wersja Trophy to doskonała propozycja dla koneserów poszukujących wyjątkowego samochodu, którym można również jeździć na co dzień i cieszyć się zwłaszcza:
• możliwością wyboru trybu jazdy za pomocą systemu Multi-Sense;
• wyjątkowymi parametrami systemu oświetlenia R.S. Vision;
• systemem telemetrycznym R.S. Monitor, który pokazuje poszczególne parametry jazdy.
– Od ubiegłego roku biorę udział w procesie rozwoju Megane R.S. Bardzo się cieszę, że w ofercie tego modelu pojawi się jeszcze bardziej sportowa wersja! Każda z nowości wprowadzonych w Renault Megane R.S. Trophy potęguje sportowy charakter tego samochodu. To ważne, by mieć większą moc, lepszą przyczepność dzięki oponom i mocniejsze hamulce o wyższej wytrzymałości. Bardzo cenię sobie również nowe siedzenia, które doskonale trzymają ciało, a jest to bardzo ważne podczas sportowej jazdy – powiedział Nico Hülkenberg, kierowca Renault Sport Formula One Team i ambasador Renault Sport.