Renault zostało liderem rynku samochodów dostawczych w Polsce w trudnym z powodu pandemii koronawirusa roku z wynikiem 8922 nowo zarejestrowanych aut.
Trzeci rok z rzędu (2018, 2019, 2020) Master okazał się pojazdem dostawczym numer 1 na naszym rynku.
Zobacz także:
Udział marki w polskim rynku dostawczaków w 2020 roku wynosi 14,96 proc. W samym grudniu ub. r. sprzedano 1331 aut (+27,98 proc.). Producent rozwija ekspercką markę Renault Pro+ – sieć salonów i serwisów dedykowanych klientom biznesowym. W 2020 roku zarejestrowano 59 649 nowych samochodów dostawczych.
Master jest liderem w rankingu pojazdów do 3,5 t, z wynikiem 7452 rejestracji w okresie styczeń – grudzień 2020 r., co daje udział modelu w rynku na poziomie 12,5 proc. W samym grudniu zarejestrowano 1114 sztuk tego modelu.
Marka Renault Pro+
Dla wymagających użytkowników biznesowych w 2015 roku stworzona została dedykowana ekspercka marka Renault Pro+. Koncept opiera się na trzech obszarach:
1. Produkty: samochody dostawcze są wyjściowym i najbardziej oczywistym mocnym punktem. Wyróżniają się od konkurencji poprzez innowacyjne rozwiązania, ułatwianie codziennego życia, a przede wszystkim ofertę produktową skrojoną do potrzeb każdego.
2. Usługi: pełen zakres usług skierowanych do profesjonalnego użytkownika. Pozwalają one przeprowadzić klienta od nabycia auta przez cały okres użytkowania samochodu aż do zakupu nowego pojazdu.
3. Sieć centrów obsługi firm Pro+ pełniących rolę ekspertów marki, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i serwisowanie pojazdów dostawczych i modyfikowanych. Składa się z 25 punktów.