RENAULT: KEVIN SPACEY WPROWADZA NOWE ESPACE NA RYNEK

re_espa_1

Pojawienie się modelu Espace w 1984 roku oznaczało wprowadzenie przez Renault zupełnie nowej koncepcji samochodu – minivana, który w zamyśle miał zrewolucjonizować rynek.

Miał też za zadanie doprowadzić do powstania kilka lat później prawdziwej sagi reklamowej pod hasłem „A jeśli prawdziwym luksusem jest przestrzeń?”.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

W 2015 r. powraca całkowicie odmieniony model Espace – samochód o płynnych liniach i jednocześnie potężnej sylwetce crossovera – oferujący nowe, niespotykane dotąd wyposażenie. Dzięki innowacyjnemu systemowi Renault Multi-Sense, nowy Espace zapewnia personalizowane wrażenia z jazdy.

Wspólna kampania Renault i Publicis wprowadzająca na rynek nowego crossovera, flagowy produkt marki, koncentruje się na kluczowej dla Grupy docelowej wartości, jaką jest czas. Kampania ta, stworzona pod hasłem „Make your time great” („Czas należy do Ciebie”), ukazuje nowe Renault Espace jako samochód, dzięki któremu kierowca zacznie postrzegać czas inaczej.

Aby wprowadzić tę koncepcję w życie i uwieść wymagających klientów, Renault i Publicis zdecydowały się na współpracę z prawdziwie inspirującą gwiazdą – aktorem Kevinem Spaceyem. Biorąc pod uwagę wyjątkowość tej kampanii, bogatą i niezwykłą historię kariery Kevina Spaceya, jak również jego charyzmatyczną osobowość, jest to wybór jak najbardziej naturalny.

W filmie przygotowanym na potrzeby kampanii aktor opowiada o swoich najgłośniejszych rolach („American Beauty”, „Podejrzani”, „House of Cards”) i prezentuje zalety nowego Renault Espace. Dodatkowym atutem jest możliwość lepszego poznania aktora dzięki pięciu rozpowszechnianym w internecie materiałom, w których aktor szczerze i ze szczegółami opowiada o swojej karierze, motywacjach i pragnieniach.

Elementem wzbogacającym kampanię są trzy materiały graficzne przedstawiające Kevina Spaceya i nowe Renault Espace w niezwykłych miejscach. Kampania prezentowana będzie w formie cyfrowej na stronie www.espace.renault.com. Sprzedaż modelu ruszy wkrótce.