RENAULT: JUŻ OD CZERWCA DO SALONÓW WRACA BENZYNOWY MEGANE GRANDCOUPE

Od 11 czerwca będzie można zamówić Renault Megane GrandCoupe z nowej, repozycjonowanej gamy spełniającej wymagania przepisów unijnych GSR2.

General Safety Regulation 2 mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa kierowcy, pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego.


Zobacz relacje:

MINI: ELEKTRYCZNY MINI COUNTRYMAN E W LINII STYLISTYCZNEJ FAVOURED
 

ROZMAITOŚCI


 

Dynamiczny, atrakcyjny Megane czwartej generacji w klasycznym nadwoziu typu sedan będzie można nabyć tak jak do tej pory w wersji ze sprawdzonym turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.3 TCe 140 z manualną lub automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów EDC. W gamie dostępne są dwie wersje wyposażenia: evolution i techno.

Renault Megane GrandCoupe już w standardzie posiada bogate wyposażenie w wersji evolution, m.in. zespół zegarów i wskaźników z kolorowym, 7-calowym ekranem TFT, system multimedialny easy link z 7-calowym ekranem z wbudowaną nawigacją (aktualizowaną Over-The-Air i z funkcją wyszukiwania adresów Google) oraz bezprzewodową replikacją smartfona Android Auto i Apple Carplay, czujniki cofania z kamerą czy automatyczną dwustrefową klimatyzację. Megane GrandCoupe w wersji techno został wyposażony w kartę Renault Hands Free, światła przednie full LED Pure Vision, czujniki parkowania z przodu, aluminiowe 17-calowe felgi oraz system MULTI-SENSE z ośmioma rodzajami oświetlenia ambientowego i czterema trybami jazdy do wyboru.

Wśród atutów Renault Megane GrandCoupe można wymienić dużą przestrzeń wewnątrz, klasyczną sylwetkę sedana o długości ponad 4,63 m, 503-litrowy bagażnik, opcjonalny otwierany przeszklony dach oraz charakterystyczny układ świateł w kształcie litery „C”.

Ponadto w wyposażeniu standardowym Megane GrandCoupe znalazły się wszystkie systemy wymagane unijnym rozporządzeniem GSR2. Auto zostało wyposażone między innymi w: system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych i funkcją inteligentnej zmiany prędkości (OSP/TSR/ISA), aktywny system wspomagania nagłego hamowania (AEBS) z funkcją wykrywania pieszych oraz innych pojazdów, system kontroli bezpiecznej odległości (DW), system utrzymywania pasa ruchu (LKA) oraz system kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW).

Cennik otwiera wersja evolution z silnikiem 1.3 TCe 140 z manualną 6-biegową przekładnią w cenie 87 900 zł. Wersja wyposażenia techno z tym samym silnikiem to wydatek 92 900 zł, a w wersji z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną EDC o 7 przełożeniach to 100 900 zł.