Klub Paris Saint- Germain i firma Renault podpisały umowę o współpracy podczas trzech najbliższych sezonów piłkarskich. Partnerzy będą wspólnie realizować szeroko zakrojone kampanie reklamowe we Francji i za granicą.
Z kolei Hyundai Motor został globalnym partnerem motoryzacyjnym klubu Hertha BSC do 2021 roku.
Zobacz także:
W ramach współpracy pomiędzy Paris Saint- Germain i Renault wykorzystywana będzie siła producenta samochodów, który jest jednym z największych francuskich reklamodawców i zaangażowanie kibiców wspierających słynny paryski klub. Partnerzy będą również obecni w mediach społecznościowych, gdzie są niezwykle kreatywni. Dlatego też 60 milionów fanów klubu może spodziewać się zaskakujących i coraz bardziej wciągających treści w sieciach.
– Cieszymy się, że marka Renault wybrała nasz klub, by wejść do wielkiej piłkarskiej rodziny. Jesteśmy dumni, że nazwa klubu będzie kojarzona z jedną z najświetniejszych firm przemysłowych we Francji. Renault zajmie wyjątkowe miejsce wśród naszych partnerów. Z niecierpliwością czekamy na współpracę już w tym sezonie, by zobaczyć naszych piłkarzy w słynnych reklamach French Touch Renault – oświadczył Marc Armstrong, dyrektor ds. sponsoringu Paris Saint- Germain.
– Bardzo się cieszymy, że nasza marka będzie kojarzona z klubem Paris Saint- Germain, który przyczynia się do promowania Paryża i Francji na całym świecie. Ta istotna dla nas współpraca otwiera przed nami wiele nowych możliwości zarówno we Francji jak i za granicą, z korzyścią dla naszych klientów i naszej sieci sprzedaży – powiedział Philippe Buros, dyrektor handlowy Grupy Renault na Francję.
Hyundai Motor partnerem Herthy BSC
Od przyszłego sezonu do 2021 roku logo Hyundai będzie znajdować się na koszulkach zawodników Hertha BSC podczas wszystkich rozgrywek Bundesligi. Marka będzie również dostarczała flotę samochodów dla klubu, jak również podejmować będzie różnorodne inicjatywy angażujące fanów.
Partnerstwo z Hertha Berlin BSC, po rozpoczętej wcześniej współpracy z Olympique Lyon we Francji i niedawno z Chelsea w Anglii oraz Atlético de Madrid w Hiszpanii, to następny krok w nowym podejściu strategicznym marki Hyundai. Współpraca ma objąć w przyszłości kolejne czołowe kluby Europy.
– W Hertha BSC jesteśmy zachwyceni i dumni z nowego partnerstwa i cieszymy, że możemy być częścią strategii firmy Hyundai, obok innych tak prominentnych klubów jak Chelsea FC i Atlético de Madrid – powiedział Ingo Schiller, Dyrektor Zarządzający Hertha BSC.
Firma Hyundai od dawna jest zaangażowana we wspieranie piłki nożnej. Od 1999 roku Hyundai jest dumnym partnerem Mistrzostw Świata FIFA. Przez 18 lat, do 2017 roku Hyundai był także związany z UEFA.