Obecna na rynku furgonów od 120 lat Grupa Renault odnawia ofertę samochodów dostawczych. Nowe modele wyróżniają się designem, inteligentnymi technologiami i dostosowaniem do potrzeb użytkowników.
Pojazdy skierowane są przede wszystkim do klientów biznesowych, stąd poziom jakości porównywalny jest z tym, jaki możemy spotkać w autach osobowych.
Zobacz także:
Master i Trafic, wprowadzone do sprzedaży w 1980 roku, zdobyły silną pozycję na rynku lekkich samochodów dostawczych. Ich sprzedaż przekroczyła 4 miliony sztuk. Nowy Master i Trafic posiadają najnowsze technologie, ale też ciekawszy design i pełniejsze wyposażenie. Zastosowano w nich nowe silniki.
Rozwiązania „szyte na miarę” w kabinie, solidna konstrukcja na każde warunki, komfort jazdy oraz dostęp do usług mobilnych i internetu – to wszystko zaprojektowane zostało z myślą o potrzebach różnej wielkości firm. Nowe modele, zaprezentowane po raz pierwszy w kwietniu, w nowym kolorze lakieru Szary Urban, wejdą do sprzedaży w Europie we wrześniu. Oba auta prezentują nową stylistykę marki, doskonale widoczną z przodu samochodów dostawczych marki.
Grupa Renault podwyższa standardy swojej gamy lekkich pojazdów dostawczych i samochodów do przewozu osób, potwierdzając tym samym zamiar przejścia z pozycji lidera w Europie do rangi lidera światowego, zgodnie z celami określonymi w planie strategicznym Drive The Future (2017-22).
To ambitny cel, który został przełożony na konkretne cele liczbowe:
– zwiększenie sprzedaży samochodów dostawczych o ponad 40 proc.;
– podwojenie pokrycia terytorialnego na świecie z 24 do ponad 50 proc.;
– utrzymanie pozycji lidera w segmencie elektrycznych samochodów dostawczych dzięki elektryfikacji 100 proc. furgonów (samochody dostawcze oprócz pick- upów);
– osiągnięcie pozycji największego producenta samochodów dostawczych ze sprzedażą ponad 2,5 miliona sztuk rocznie, dzięki Aliansowi z Nissanem i Mitsubishi.