Renault rozpoczyna przygodę ze Star Wars przy okazji wejścia na ekrany filmów: „Star Wars: Ostatni Jedi” i „Solo: a Star Wars Story”. Kampania trwa od połowy listopada.
Salony marki we Francji dołączyły do jasnej strony mocy French Touch i można w nich wygrać wiele prezentów.
Zobacz także:
Współpraca Renault ze Star Warstm jest konstruktywna – obie marki łączy ta sama pasja do innowacyjności, imponująca historia i międzypokoleniowy świat, który przemierza kolejne epoki.
Po raz pierwszy w swojej historii Renault postanowiło z tej okazji zmienić tymczasowo logo, by oddać hołd światu Star Warstm, który fascynował nas w dzieciństwie, a dziś nadal wprowadza element magii do naszego codziennego życia.
Renault rozpoczyna więc przygodę z okazji wejścia na ekrany kin dwóch kolejnych filmów: „Star Wars: Ostatni Jedi” (12 grudnia 2017) i „Solo: a Star Wars Story” (23 maja 2018).
– Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy. Star Wars, fascynowały nas w dzieciństwie i nadal starają się uczynić nasze codzienne życie bogatszym w doznania. Dla marki Renault to doskonała okazja, by zaoferować odbiorcom wyjątkowe przeżycia zarówno w naszych salonach, jak i w różnych kanałach komunikacji. W dodatku chodzi o długoterminową współpracę, bo będzie trwała do lata 2018 roku. Dla fanów Star Wars i Renault przygotowaliśmy wspaniałe niespodzianki – mówi Xavier Martinet, Dyrektor Marketingu Renault na Francję.
6 grudnia we Francji wystartuje kampania Renault, dla której inspiracją jest film „Star Wars: Ostatni Jedi”, a jej tematem będzie „Początek”.
Marka zaprosi wszystkich do odkrywania mocy French Touch:
– sieć salonów Renault zostanie oznakowana kolorami filmu „Star Wars: Ostatni Jedi”;
– poszukiwacze przygód, którzy odwiedzą nasze salony przyszłości, będą mogli wygrać wycieczkę dla dwóch osób śladami ekipy filmowej oraz pakiety cyfrowe Star Wars;
– odbędą się prywatne pokazy filmu „Star Wars: Ostatni Jedi”.
Aby śledzić aktualności wykonaj skok w nadprzestrzeń na www.renault.fr/star-wars