W 2013 roku o tytuł „Dealer of the Year”, przyznawany przez Grupę Renault, walczyło 2000 dealerów z ponad 36 krajów. Jérôme Stoll, zastępcę dyrektora ds. wyników i dyrektora handlowego Grupy wręczył nagrody najlepszym.
W gronie 73. partnerów znalazły się dwie firmy z Polski. Kryterium oceny stanowiło: liczba sprzedanych nowych pojazdów, części zamiennych, akcesoriów i zawartych umów na świadczenie usług serwisowych, rentowności sieci oraz jakość usług oraz wskaźnika zadowolenia klientów.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Uroczystość wręczenia nagród laureatom z 2013 r. odbyła się w Technocentre Renault w regionie paryskim. Z Polski wyróżniono dwóch koncesjonerów: Alcar z Olsztyna oraz Renault Retail Group.
– Wyróżnienie w konkursie Dealer of the Year 2013 to prestiżowa i niezwykle cenna dla nas nagroda za wyjątkowe osiągnięcia w zakresie sprzedaży i jakości obsługi. Jesteśmy obecni w sieci Renault od ponad 20 lat i ta nagroda to przede wszystkim docenienie pracy całego zespołu firmy Alcar Sp. z o.o. w Olsztynie, któremu w tym miejscu bardzo dziękuję za zaangażowanie. Jesteśmy dumni, że z roku na rok udaje nam się zwiększać sprzedaż i budować coraz trwalsze relacje z Klientami, którzy wysoko oceniają jakość naszej obsługi. Dziękujemy naszym Klientom za zaufanie i pomoc w sukcesywnej poprawie jakości. Nagroda Dealer of the Year 2013 to wyjątkowy kredyt zaufania i odpowiedzialność oraz dodatkowa motywacja do dalszej pracy – powiedział Marcin Rosoliński, prezes Alcar Sp. z o.o.
– Wyniki konkursu Dealer of the Year 2013 to powód do dumy dla wszystkich pracowników Renault Retail Group Warszawa. Nasza firma została laureatem tej prestiżowej nagrody trzeci rok z rzędu. Konsekwentna praca nad jakością obsługi Klienta, sprawnością organizacji oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań zostały docenione przez producenta. Motywuje nas to do zwiększenia wysiłków, aby nasze usługi odpowiadały w jak najwyższym stopniu potrzebom naszych Klientów. Zdobycie nagrody Dealer of the Year 2013 to okazja, by podziękować przede wszystkim naszym Klientom. Bez ich zaufania nie osiągnęlibyśmy tego wyróżnienia. Dziękujemy – stwierdził Mirosław Dąbrowski, prezes Renault Retail Group Warszawa Sp. z o.o.
Priorytetem firmy Renault jest satysfakcja klientów z oferowanych produktów i usług posprzedażowych. Mając na uwadze różnorodność ich oczekiwań, co roku Renault dokłada starań, aby byli oni w pełni zadowoleni z każdego kontaktu z marką, niezależnie od sposobu komunikacji (przez Internet, sieć serwisową lub bezpośrednio). W 2013 r. 8 na 10 klientów na całym świecie poleciłoby swojego dealera tym, którzy planują zakup nowego samochodu. Tyle samo wyraziło zadowolenie z usług posprzedażowych.
– Klienci oczekują od sieci Renault bliskości, zrozumienia i zaufania. Szukają kompetentnych doradców, którzy sprostają ich wymaganiom. To od nas wszystkich, producentów i pracowników sieci zależy, czy będą zadowoleni z wizyty w autoryzowanym salonie – oświadczył Jérôme Stoll, zastępca dyrektora ds. wyników i dyrektor handlowy Grupy.