Kwiecień i maj w salonach Renault upłyną pod znakiem Clio. Akcja pod nazwą Clio Days ma na celu zaprezentowanie pełnej oferty modelu: bogatej i odświeżonej rodziny.
Są to samochody o atrakcyjnym designie, bogatym wyposażeniu i dynamicznych oraz ekonomicznych silnikach.
Zobacz także:
Clio to nie tylko Clio hatchback, ale również Grandtour (kombi), Societe (Van) czy sportowe GT oraz RS. Klienci, którzy odwiedzą salony i zamówią model w okresie akcji Clio Days, będą mogli wygrać weekend sportowych emocji w Budapeszcie podczas zawodów World Series by Renault na torze F1 Hungaroring w strefie VIP.
Głównym przekazem rozpoczynającej się w połowie kwietnia akcji jest hasło Mamy Clio dla każdego! Celem jest zaprezentowanie pełnej oferty modelu Clio. Bez względu na to, czy będzie to osoba szukająca samochodu typu hatchback, rodzina, dla której ważny jest samochód z dużym bagażnikiem, firma poszukująca ładownego samochodu typu van czy pasjonaci samochodów sportowych, każdy znajdzie model odpowiedni dla siebie.
Nowością w ofercie jest \wersja Clio Alize z bezpłatną klimatyzacją i multimedialnym ekranem dotykowym z radioodtwarzaczem – w cenie od 43 900 zł. Dla klientów poszukujących wyposażenia na najwyższym poziomie została wprowadzona elegancka seria Limited z klimatyzacją, systemem multimedialnym Media Nav z nawigacją, radioodtwarzaczem z Bluetooth i atrakcyjnymi elementami wykończenia – w cenie od 46 900 zł.
W salonach Renault będzie można zobaczyć i przetestować różne modele Clio. Mogą być one wyposażone np. w kartę hands free czy multimedialny system Renault R-link z 7-calowym ekranem dotykowym, nawigację TomTom, radioodtwarzacz z przestrzennym dźwiękiem 3D Sound by Arkamys, Bluetoth, złącze USB i jack oraz dostępem do usług interaktywnych.
Akcja Clio Days będzie wsparta kampanią reklamową, której hasło brzmi Mamy Clio dla każdego!, która zakończy się 31 maja br.