RENAULT: AMBASADORZY MARKI W NOWYM MEGANE E-TECH ELEKTRYCZNYM

Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny będą jeździć Nowym Megane E-Tech elektrycznym.

To pierwszy model Renault „generacji 2.0”. Samochód zapewnia najwyższy poziom przyjemności z jazdy, bez emisji spalin czy dwutlenku węgla.


Zobacz także:

CUPRA: NOWY CONCEPT STORE MARKI W SYDNEY

ROZMAITOŚCI


 

Anna Dereszowska i Maciej Zakościelny będą mieli okazję samodzielnie przekonać się o zaletach jazdy samochodem elektrycznym. Nowy Megane E-Tech elektryczny to dynamiczny, elegancki hatchback wyposażony w najnowocześniejsze technologie.

Bardzo zwracam uwagę na to, by mój tryb życia był możliwie najbardziej przyjazny dla środowiska. Nie inaczej jest w przypadku wyboru samochodu. Oprócz braku emisji spalin i dwutlenku węgla podczas jazdy zaletą elektrycznego auta jest niezwykle cicha praca silnika. W Megane E-Tech elektrycznym wnętrze jest dodatkowo wyciszone, dlatego nawet na autostradzie mogę bez problemu rozmawiać z pasażerami czy słuchać radia – mówi Anna Dereszowska, ambasadorka marki Renault.

Cenię sobie niezależność, którą daje samochód, ale zależy mi też na tym, by ograniczyć wpływ moich podróży na środowisko naturalne. Myślę, że auto elektryczne jest właśnie takim optymalnym wyborem i jestem pozytywnie zaskoczony tym, jak komfortowy jest ten środek transportu. Megane E-Tech elektryczny świetnie się prowadzi, ma też wiele technologii, które czynią jazdę niezwykle przyjemną. Lubię słuchać muzyki w samochodzie, dlatego zwróciłem uwagę szczególnie na doskonały system audio marki Harman Kardon. Jestem bardzo ciekaw tej „podróży” – mówi Maciej Zakościelny, ambasador marki Renault.

Nowy Megane E-Tech elektryczny jest pierwszym modelem Renault „generacji 2.0”, otwierającym nowy rozdział elektrycznej rewolucji, rozpoczętej przez markę ponad dziesięć lat temu. To samochód pełen nowoczesnych technologii – zarówno tych wspomagających prowadzenie, jak i zapewniających łączność ze światem oraz rozrywkę. Innowacyjny ekran OpenR i nowy system multimedialny OpenR Link, opracowany wspólnie z Google i oparty na systemie operacyjnym Android Automotive, oferują połączenie z cyfrowym ekosystemem użytkownika, podobnie jak w przypadku smartfona.

Nowy Megane E-Tech elektryczny jest również jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska – podczas jazdy, dzięki zaawansowanemu systemowi odzyskiwania energii, a także na etapie produkcji. Liczne elementy we wnętrzu samochodu, takie jak deska rozdzielcza, środkowa konsola, zagłówki czy wykładziny podłogowe są wykonane z użyciem tworzyw pochodzących z odzysku. W samochodzie jest średnio około 28 kg tworzyw z recyklingu. Auto zaprojektowano też z myślą o „kolejnym życiu” – materiały i metale wchodzące w skład jego akumulatorów posłużą w przyszłości do produkcji nowych akumulatorów w kompleksie Gigafactory, którego budowa rozpocznie się już w 2024 roku.