Orlen Oil – producent olejów dla motoryzacji Platinum rozpoczyna oficjalną współpracę z Subaru Import Polska. Długofalowa kooperacja będzie dotyczyła rozwoju technologii olejowej, programów związanych z bezpieczeństwem na drogach, a także motorsportu.
Pierwszym wspólnym projektem jest nowy zespół rajdowy – Platinum Subaru Rally Team. Samochodami Subaru Impreza STI R4 wystartują w obecnym sezonie Michał i Grzegorz Bębenkowie oraz Wojciech Chuchała i Kamil Heller. Obie załogi będą rywalizować w pełnym cyklu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
Zobacz także:
RAJDY
Zarówno dla Orlen Oil, jak i dla Subaru ważną platformą komunikacji i budowy wizerunku marek są sporty motorowe. Dlatego też wydaje się zupełnie naturalnym połączenie doświadczenia obu firm w tym zakresie. Nowy zespół zadebiutuje podczas zaplanowanego na przyszły tydzień 41. Rajdu Świdnickiego Krause, pierwszej rundy RSMP 2013. Tam też odbędzie się konferencja prasowa, podczas której poznamy szczegóły projektu.
Dawid Niedojadło, Kierownik Działu Reklamy i Wizerunku Produktów Orlen Oil: zarówno Platinum, jak i Subaru to marki nowoczesne, innowacyjne, które oferują produkty wysokiej jakości. Ważnym elementem aktywności obydwu marek są działania związane z promowaniem bezpieczeństwa na drogach, a także zaangażowanie w rozwój sportów motorowych w Polsce. Pierwszym projektem, który będziemy wspólnie realizować, jest nowy zespół rajdowy: Platinum Subaru Rally Team. Jestem przekonany, że połączenie doświadczenia Michała Bębenka oraz młodości i talentu Wojtka Chuchały zaowocują doskonałymi wynikami na poszczególnych rajdach. Zarówno Orlen Oil, jak i Subaru traktują swoje zaangażowanie w sporty motorowe jako ważny element strategii rozwoju. Wsparcie zespołu rajdowego to nie tylko rajdowego to nie tylko chęć zapewnienia kibicom rajdowych emocji na najwyższym poziomie, ale również platforma umożliwiająca rozwój technologiczny i testowanie nowych rozwiązań. Naturalnym efektem takiego podejścia jest duże zaangażowanie w podejmowanie kluczowych decyzji w zespole. Ważnym elementem naszej kooperacji będzie wspólna polityka komunikacyjna i odpowiednia oprawa medialna, którą zapewnimy obu załogom. Wierzę, że współpraca na polu sportów motorowych jest pierwszym krokiem w budowaniu długotrwałych relacji partnerskich między naszymi firmami.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.