Polski Związek Motorowy oraz warszawska firma Top Racing podpisały umowę dotyczącą obsługi komercyjnej Rajdu Polski. Na mocy porozumienia Top Racing uzyskuje wyłączne prawa do biletowania i kompleksowej organizacji stref dla kibiców w latach 2017- 2019.
Umowa zawiera także wyłączne prawa do sprzedaży oferty „VIP hospitality” skierowanej do najbardziej wymagających klientów korporacyjnych.
Zobacz także:
W tym roku Top Racing będzie po raz dziesiąty zajmował się obsługą kibiców podczas Rajdu Polski.
Top Racing jest polskim przedsiębiorstwem i posiada kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji rajdów oraz przygotowaniu stref dla kibiców na różnych imprezach w sportach motorowych. W roku ubiegłym firma zajmowała się kompleksową organizacją stref dla publiczności i wyłączną dystrybucją biletów podczas 73. Rajdu Polski, 25. Rajdu Rzeszowskiego oraz 54. Rajdu Barbórka. Top Racing jest także największym w Polsce importerem i dystrybutorem oficjalnych gadżetów zespołów Formuły 1, teamów rajdowych oraz akcesoriów do sportów motorowych.
– Polski Związek Motorowy na początku stycznia ogłosił konkurs na kompleksową obsługę kibiców podczas 74. Rajdu Polski. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że firma Top Racing złożyła swoją ofertę, która okazała się najkorzystniejsza z finansowego punktu widzenia. Nie był to jednak jedyny element, który zaważył na naszym wyborze. W 2016 roku odbieraliśmy bardzo pozytywne sygnały dotyczące obsługi kibiców, a chciałbym przypomnieć, że to właśnie firma Top Racing zajmowała się w ubiegłym roku przygotowaniem stref kibica wraz z dojazdami do nich i dedykowanymi miejscami parkingowymi. Chciałbym również zaznaczyć, że także w bieżącym roku, praktycznie bezpośrednio po rozstrzygnięciu konkursu, przedstawiciele firmy Top Racing zaczęli prace w „terenie”. Mamy nadzieję, że przełoży się to jeszcze bardziej na uporządkowanie ruchu kibiców w czasie rajdu, a zatem poprawę bezpieczeństwa, o co jako organizator nieustannie zabiegamy – powiedział Arkadiusz Sąsara, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego 74. Rajdu Polski.
– Cieszę się, że nasze dotychczasowe działania podczas najważniejszej imprezy w sportach motorowych w Polsce zostały ocenione pozytywnie i zyskały uznanie władz PZM. Intensywne prace nad kompleksową ofertą dla kibiców trwają już od wielu tygodni. W tym roku przygotowujemy rekordową liczbę ponad 70 stref dla fanów sportu rajdowego. Przy większości z nich dostępne będą pojemne parkingi, a część będzie miała również charakter Rally Campingów. Kolejną nowością skierowaną do najbardziej wymagających kibiców będą krótkie loty widokowe helikopterem nad odcinkiem specjalnym podczas przejazdów zawodników. Lądowiska zlokalizowane zostaną obok najatrakcyjniejszych stref widokowych – powiedział Andrzej Król, właściciel firmy Top Racing.
Działa już specjalna infolinia dla kibiców wybierających się na 74. Rajd Polski. Kompleksowe informacje udzielane są pod numerem infolinii 733 100 702, czynnej od poniedziałku do piątku w godz. 9 – 18 oraz w soboty od godz. 11 do 15. Pytania można także kierować na adres e-mail: kibice@rajdpolski.pl. W ciągu najbliższych dni Top Racing uruchomi również sprzedaż internetową biletów i karnetów na 74. Rajd Polski.
74. Rajdu Polski, w którym zawodnicy będą mieli do pokonania 23 odcinki specjalne o długości blisko 340 kilometrów zostanie rozegrany w dniach 29 czerwca – 2 lipca na szutrowych trasach malowniczego regionu mazurskich jezior.