RAJD BARBÓRKA 2024: UNIMOT SPONSOREM TYTULARNYM TEGOROCZNEJ EDYCJI

UNIMOT, multienergetyczna grupa kapitałowa i lider wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce, po raz kolejny wspiera Rajd Barbórka.

To jedno z najstarszych i najbardziej prestiżowych wydarzeń motorsportowych w Polsce. W tym roku jako sponsor tytularny, UNIMOT z dumą wzmacnia swoją obecność na tym wyjątkowym wydarzeniu, podkreślając swoje zaangażowanie w rozwój motorsportu w Polsce.


Zobacz także:

RAJD POLSKI 2024: KALLE ROVANPERA I JONNE HALTTUNEN ZWYCIĘZCAMI!
 

RAJDY


 

Tegoroczna, 62. edycja, która odbędzie się 7 grudnia 2024 roku, zgromadzi najlepszych kierowców oraz tysiące fanów, kontynuując ponad 60-letnią tradycję rywalizacji i pasji do motoryzacji.

Rajd Barbórka, który Automobilklub Polski organizuje od początku lat 60-tych, jest kluczowym wydarzeniem w kalendarzu sportów motorowych. Choć nie wchodzi w skład żadnych mistrzostw, co roku przyciąga na start najszybszych kierowców z różnych dyscyplin, oferując widowiskową rywalizację na odcinkach specjalnych w Warszawie i okolicach. Dzięki tradycji i wyjątkowej atmosferze, Barbórka na stałe wpisała się w serca kibiców, którzy przybywają tłumnie, by wspierać swoich ulubieńców.

Kulminacyjnym punktem wydarzenia jest Kryterium Asów na Karowej. To kultowy odcinek wyłożony w dużej części śliską kostką brukową i prowadzący krętą, widowiskową trasą. Zawodnicy walczą tu nie tylko o wygraną, ale o prestiżowy tytuł Króla Karowej, który ma wyjątkową wartość w polskim motorsporcie. Rajd Barbórka łączy pokolenia – zarówno zawodników, jak i fanów – i pozostaje jednym z najważniejszych punktów na mapie sportów motorowych w Polsce.

Motoryzacja to nasza pasja, która towarzyszy nam od początku działalności. Dzięki partnerstwu z Rajdem Barbórka możemy wspierać zarówno historię polskiego motorsportu, jak i jego przyszłość – mówi Karolina Sikorska, dyrektorka ds. marketingu Grupy UNIMOT. Jesteśmy dumni, możemy pełnić rolę sponsora tytularnego rajdu, a w naszej codziennej pracy promować rozwiązania, które napędzają nie tylko samochody, ale i całą branżę.

W 2024 roku na kibiców i zawodników czekają kolejne emocjonujące chwile na odcinkach specjalnych i wieczorna rywalizacja na ulicy Karowej. Rajd Barbórka to nie tylko test dla najlepszych kierowców, ale także święto dla fanów motorsportu, którzy od lat tworzą niezapomnianą atmosferę na trasach rajdu.

Rajd Barbórka to wydarzenie o ogromnym znaczeniu – łączy wieloletnią tradycję z teraźniejszością i przyszłością. Łączy pokolenia fanów – podkreśla Romuald Chałas, prezes Automobilklubu Polski. Dzięki współpracy z Grupą UNIMOT możemy dalej rozwijać tę imprezę i zapewniać jej należne miejsce na motorsportowym kalendarzu. Cieszę się, że kolejny raz będziemy wspierani przez partnera, który pasję do motoryzacji ma zapisaną w swoim DNA

UNIMOT, jako wiodący prywatny podmiot w sektorze paliwowo-energetycznym, z radością dzieli się pasją do motoryzacji, która jest kluczowym aspektem działalności branży.

Grupa UNIMOT ma ponad 30 lat doświadczenia na rynku paliwowym, specjalizuje się w hurtowej sprzedaży oleju napędowego, a także dystrybucji pozostałych paliw płynnych, zarówno na terenie kraju, jak i poza jego granicami. Firma od 2016 roku rozwija sieć stacji paliw AVIA w Polsce i Ukrainie, oferując najwyższej jakości produkty paliwowe. UNIMOT zajmuje trzecie miejsce na rynku magazynowania paliw, drugie na rynku sprzedaży asfaltu w Polsce, a także rozwija m.in. segment fotowoltaiki oraz inwestuje w kolejne sektory OZE.