PSA: ZMIANY ORGANIZACYJNE W POLSKIEJ GRUPIE

psa-logo1

W ramach zwiększania efektywności Groupe PSA w Polsce zostały wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej firmy.

Nowa struktura ma na celu pełne wykorzystanie potencjału rynkowego, skonsolidowanie działań w ramach Grupy oraz zachowanie odrębności i dotychczasowego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Maciej Szerszeński, dotychczasowy dyrektor finansowy i administracyjny marek Peugeot, Citroën, DS rozszerzył obszar odpowiedzialności o markę Opel i objął stanowisko dyrektora finansowego i administracyjnego marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.

Grzegorz Handzlik, dotychczasowy dyrektor sprzedaży marki Opel, został dyrektorem marki Opel. Na nowym stanowisku będzie on odpowiedzialny za całość działań marki Opel na polskim rynku.

Paweł Gawryluk, dotychczasowy dyrektor finansowy Opel Poland, objął stanowisko dyrektora marki Peugeot. W ramach swoich nowych obowiązków będzie odpowiadał za całość działań marki Peugeot na polskim rynku.

Sebastian Domeracki, dyrektor marek Citroën & DS będzie kontynuował pracę na dotychczasowym stanowisku, odpowiadając za całość działań marek Citroën & DS na polskim rynku.

– Nowa struktura Groupe PSA zapewnia jasny podział obszarów odpowiedzialności oraz odrębność i właściwe pozycjonowanie marek Peugeot, Citroën, DS i Opel. Jestem przekonany, że wprowadzone zmiany przyczynią się do dalszego rentownego zwiększania sprzedaży wszystkich marek Groupe PSA na polskim rynku – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Groupe PSA w Polsce.