Ewa Milczarek – Vaubourg objęła nowo powstałą funkcję Dyrektora Marketingu Grupy PSA w Polsce, odpowiadając za całokształt marketingowej działalności wszystkich marek – Peugeot, Citroën i DS Automobiles.
Jest ona absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ma za sobą 18 lat doświadczenia w marketingu w branży FMCG sektora kosmetycznego w Polsce i poza granicami kraju.
Zobacz także:
Po 8 latach spędzonych we Francji gdzie koordynowała regionalną politykę w koncernie L’Oréal na Europę Wschodnią, objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w regionie Adria w Chorwacji, gdzie zarządzała portfelem marek koncernu.
Od 2012 roku w Polsce w ramach Grupy L’Oréal Ewa Milczarek- Vaubourg zdobywała doświadczenie na rynku B2B zarządzając markami związanymi z rynkiem fryzjerskim. W ubiegłym roku objęła stanowisko Dyrektora Marketingu marek masowych Grupy L’Oreal. Przez cały przebieg kariery zawodowej miała okazję zdobyć doświadczenie w zarządzaniu ekipami o dużej różnorodności kulturowej.
Niniejsza nominacja wpisuje się w politykę rozwoju nowych standardów Grupy PSA w ramach kontynuacji wprowadzenia planu Push to pass, zmierzającą do szybkiego wzmocnienia pozycji rynkowej marek Grupy PSA na rynku polskim.
Prywatnie Ewa Milczarek – Vaubourg jest dumną mamą 10 letnich bliźniaków. Interesuje się trendami oraz kulturą szeroko pojętą, z teatrem, baletem, architekturą i designem na czele. W czasie wolnym od pracy uwielbia podróżować.
Życzymy nowej Pani Dyrektor samach sukcesów! Żałujemy jedynie, że wśród zainteresowań nie ma sportów samochodowych…