Ostatnie lata przyniosły poważne zmiany na rynku warsztatów samochodowych, których kluczowym wyznacznikiem była profesjonalizacja branży. Jednym z pionierów w rozpowszechnianiu nowych standardów jest sieć Premio.
W ciągu ostatnich 10 lat stała się ona liderem w swoim segmencie rynku. Tajemnica jej sukcesu tkwi w dużej dbałości o jakość oferowanych usług i produktów oraz umiejętności odczytywania i szybkiego dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów.
Zobacz także:
Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Jako pierwszy w sieci zadebiutował serwis Premio Ring z Gdańska, a w kolejnych miesiącach swoją działalność rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat liczba partnerów zwiększała się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę.
Obecnie Premio Opony- Autoserwis to ponad 130 punktów serwisowych na terenie całej Polski. W skład sieci wchodzą dwa rodzaje serwisów. W punktach Premio kierowcy mogą serwisować ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd, kupić oraz zamontować opony. Natomiast serwisy Premio Express specjalizują się głównie w usługach oponiarskich.
– Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 10 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Naszym kapitałem są tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnią dekadę powierzyli nam swoje pojazdy. Osiągnęliśmy sukces, jednak nie zamierzamy spocząć na laurach i wciąż dostosowujemy się do szybko zmieniających się warunków rynkowych. Nasz strategiczny cel to nieustanne podnoszenie standardów obsługi klienta oraz dalszy rozwój sieci franczyzowej – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Centralna.
Sieć Premio w Polsce jest częścią europejskiej grupy, która rozpoczęła swoją działalność w 1972 r., po przejęciu przez Goodyeara niemieckiej sieci Kempten. Oficjalnie marka Premio zadebiutowała w Niemczech w 1996 roku jako Premio Reifen- Service i wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią na niemieckim rynku.
Jakość oferowanych przez korporację usług docenili też kierowcy na Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii. Dzięki dużej dbałości o jakość świadczonych usług sieć zdobyła mocną pozycję na rynku i jest zaliczana do grona największych i najbardziej liczących się sieci serwisów samochodowych w Unii Europejskiej.