POZNAŃ MOTOR SHOW 2019: POLSKA PREMIERA MAZDY 3

mazda1-poznan

Stoisko Mazda Motor Poland podczas zakończonych w niedzielę targów motoryzacyjnych Poznań Motor Show było miejscem polskiej premiery nowej Mazdy 3 w wersji sedan.

Ponadto marka prezentowała model CX-5 po zmianach modelowych na 2019 rok, w ramach których wnętrze samochodu zostało wzbogacone o najwyższą wersję wyposażenia SkyDREAM, dostępną dotychczas wyłącznie w modelu Mazda 6.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

POZNAŃ MOTOR SHOW 2019


 

Nową generację pojazdów Mazdy zapoczątkowała Mazda 3 w wersji hatchback, premierowo zaprezentowana w Polsce pod koniec 2018 r., a wprowadzona do salonów sprzedaży na początku marca br. Teraz dołącza do niej sedan pokazany po raz pierwszy w Europie podczas styczniowego Salonu Samochodowego w Brukseli.

mazda1-pozna2

Już tradycyjnie, zarówno podczas salonu samochodowego Poznań Motor Show, jak i w salonach sprzedaży najwięcej emocji wzbudza roadster – Mazda MX-5. Ten dwuosobowy samochód sportowy świętuje w tym roku swoje 30. urodziny, które uświetnione zostały wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej wersji w ognistym kolorze Racing Orange.

Uwagę wielu gości odwiedzających Motor Show w Poznaniu skupiła także Mazda 6, prezentowana we flagowym dla marki kolorze Soul Red Crystal, który jest najpopularniejszym lakierem wybieranym przez klientów w Polsce we wszystkich modelach marki.

Gamę samochodów prezentowanych na stoisku Mazdy uzupełniały miejska Mazda 2 oraz bazujący na niej SUV – CX-3, oba w wersjach modelowych na 2019 r.

mazda1-pozna3

Na odwiedzających targi czekał konkurs, w którym każdy, kto zrobił pomysłowe zdjęcie Nowej Mazdy 3 i podzielił się nim na Instagramie, mógł wygrać jeden z trzech weekendów z nową Mazdą 3.

– Dla Mazda Motor Corporation rok 2019 jest niezmiernie ważny nie tylko ze względu na 30. urodziny najbardziej kultowego roadstera świata – Mazdy MX-5, ale przede wszystkim z uwagi na nową generację samochodów, wprowadzonych do sprzedaży na globalnych rynkach. Od początku marca na ulicach polskich miast widać już pierwsze egzemplarze nowej Mazdy 3 w wersji hatchback, w Poznaniu prezentujemy odmianę sedan, a w połowie roku ujawnimy też szczegóły dotyczące wyposażenia i cen naszego nowego kompaktowego SUV-a, Mazdy CX-30, który trafi do klientów jesienią 2019 r. Nowa Mazda 3 to niezwykle ważny krok naszej marki w kierunku segmentu premium, model, który rozpoczyna nową erę w projektowaniu i konstruowaniu samochodów, opierając się na kunszcie mistrzów Takumi, rozwinięciu stylistyki projektowania KODO i przełomowych technologiach Skyactiv. Warto jednak pamiętać, że w motoryzacji segment premium to coś więcej niż samochód wysokiej jakości. To także obsługa wpływająca na doświadczenia klienta, indywidualne, a nie schematyczne działania, budujące lojalność i pozytywne emocje towarzyszące marce. To także projekty marketingowe, które prowadzimy koncentrując się na fundamentalnych dla marki wartościach – designie i technologiach, skupionych na człowieku. Kolejna, jubileuszowa edycja konkursu Mazda Design, czy ostatnia współpraca z Krzysztofem Hołowczycem w ramach projektu promocyjnego Mazdy CX-5 potwierdzają, że „Drive Together” nie jest dla nas tylko sloganem reklamowym. Jestem przekonany, że dla wielu gości Poznań Motor Show spotkanie z samochodami będzie okazją do rozmów o istocie motoryzacji, o radości prowadzenia, intuicyjnych nowych technologiach i przyszłości jednostek napędowych, w tym – silników spalinowych. Dyskusje ekspertów podczas Salonu Samochodowego w Genewie zdominowały napędy elektryczne, hybrydowe, alternatywne, czy dalej udoskonalane silniki benzynowe i z pewnością będą one przedmiotem ożywionych rozmów także w Poznaniu – powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

mazda1-pozna4