Ubiegłoroczne wyniki sprzedaży udowodniły, że Polacy wysoko cenią crossovery oraz samochody elektryczne Nissana. Właśnie na tych modelach była oparta ekspozycja marki na targach motoryzacyjnych Poznań Motor Show.
Na stoisku, poza flagowymi modelami Qashqai, X-Trail oraz Micra, zaprezentowane zostały: najnowsza odsłona elektrycznego LEAF-a oraz wyposażonego w akumulator o pojemności 40 kWh dostawczego modelu e-NV200.
Zobacz także:
Motywem przewodnim na salonie samochodowym w Poznaniu była motoryzacja przyszłości, zwłaszcza w odniesieniu do elektro- mobilności. W tym obszarze Nissan może pochwalić się doświadczeniem oraz ofertą unikalnych rozwiązań.
– W obszarze elektro- mobilności Nissan stanowi punkt odniesienia dla innych marek. Pozycja pioniera w segmencie samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy sprawia, że czujemy na sobie presję nie tylko ze strony konkurencji, ale również oczekiwań fanów zeroemisyjnej mobilności. Jestem przekonany, że druga generacja Nissana LEAF, która właśnie pojawiła się na polskich drogach, spełni z nawiązką wymagania nawet najbardziej wymagających kierowców. Dynamiczne zmiany w obszarze elektro- mobilności, które w ostatnich miesiącach obserwujemy w naszym kraju, potwierdzają, że model trafia na rynek w doskonałym momencie – powiedział Robert Prusiński, dyrektor oddziału Nissana w Polsce.
Dopełnieniem stoiska marki w Poznaniu była gama modeli, które w swoich najnowszych odsłonach oferują nie tylko atrakcyjny design i bogate wyposażenie, ale również szereg rozwiązań opracowanych w oparciu o ideę Inteligentnej Mobilności Nissana. Definiuje ona wizję marki w obszarach napędu, sposobu prowadzenia pojazdów oraz ich integracji z otoczeniem.
– Obecnie coraz częściej zamiast o osiągach pojazdów rozmawiamy o zastosowanych w nich technologiach czy przyjazności dla środowiska naturalnego. Nie powinno więc dziwić, że ważnym elementem tej dyskusji są samochody elektryczne. Dzięki rosnącym zasięgom, poprawie dostępności sieci ładowania, a także rosnącej świadomości dotyczącej konieczności poprawy jakości powietrza w naszych miastach, elektryczna mobilność będzie wybierana przez coraz szersze grono kierowców. W rezultacie wszystkich chętnych, pragnących sprawdzić jak będzie wyglądała przyszłość motoryzacji, zaprosiliśmy nie tylko na nasze stoisko, ale również do przetestowania nowego Nissana LEAF podczas swojej wizyty na targach – dodaje Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.