Podczas zakończonego salonu samochodowego Poznań Motor Show swoje trzecie urodziny obecności na polskim rynku obchodziła marka DS, która pokazała zwiedzającym gamę swoich samochodów.
Nazwa najmłodszej i w zamyśle najbardziej ekskluzywnej francuskiej marki Grupy PSA wywodzi się z legendarnego modelu DS 19 z 1955 roku, który stanowił pod wieloma względami szczytowy moment osiągnięć z zakresu designu i techniki.
Zobacz także:
DS Automobiles oficjalnie powstała 1 czerwca 2014 roku. Uznanie klientów zdobyła dzięki ekskluzywnym samochodom i wyjątkowym seriom specjalnym, jak choćby ostatnie DS 3 Givenchy, czy DS4 Moon Dust. W Poznaniu producent pokazywał aktualną gamę modelową: DS 3, DS 4 Crossback, DS 5 oraz dostępny w wirtualnej rzeczywistości DS 7 Crossback.
W ramach targów motoryzacyjnych marka przeniosła swoich fanów do wirtualnej rzeczywistości, umożliwiając im skonfigurowanie własnego modelu i zajęcie miejsca za jego kierownicą.
Niesamowita sylwetka modelu DS 19, która do dziś zadziwia wizjonerstwem wzornictwa i awangardą rozwiązań technologicznych na stałe zapisała się w historii motoryzacji jako wyznacznik postępowego myślenia, luksusu i wysublimowanego francuskiego szyku. Celem jaki obrała sobie marka DS jest jej powrót do grona producentów samochodów ekskluzywnych.
– Wraz z aktualną gamą, marka DS wkracza w nową fazę swojej strategii. Kontynuuje realizację priorytetów: oferowanie wyjątkowych produktów, rozwijanie własnej sieci dystrybucji o której już wkrótce powiemy więcej – mówił do zgromadzonych na targach dziennikarzy Sebastian Domeracki, dyrektor marek Citroen i DS w Polsce.
Proces zakupu samochodu, który rozpoczyna się przed komputerem, a kończy w salonie, jest obecnie stałym elementem oferty producentów samochodów na całym świecie. Proces ten, który jest relacją marka- klient, zakłada wykorzystywanie różnych kanałów komunikacji: e-mail, SMS, internet, telefon, wizyta w salonie – ważne, aby był płynny. W DS ustalono, że ten proces musi wpływać na oszczędność czasu, łatwość w codziennym użyciu i satysfakcję klientów.
To jest cel, jaki postawiła sobie marka i z tą myślą prezentowała na Poznań Motor Show 2017 nowe narzędzia cyfrowe, jak na przykład DS Virtual Vision, które znajdą się w DS Store – czyli przyszłych niezależnych salonach w Polsce jeszcze w tym roku. Za pośrednictwem gogli wirtualnej rzeczywistości, zwiedzający będą mogli tam skonfigurować zaprezentowane w skali 1:1 różne modele gamy (DS 3, DS 4, DS 4 Crossback, DS 5, a także DS 7, w tym również DS 7 Crossback La Première) i skorzystać z różnych możliwości personalizacji wnętrza i nadwozia, które będą dostępne dla danego modelu.