POZNAŃ MOTOR SHOW 2016: SEAT ATECA – OBEJRZAŁO GO 133 000 OSÓB

seat-poz_st1

Tegoroczna edycja targów motoryzacyjnych Poznań Motor Show zakończyła się kilka dni temu, ale z powodu rekordowej liczby odwiedzających jeszcze długo stanowić będzie temat rozmów fanów samochodów i motocykli.

W trakcie czterech dni trwania imprezy stoisko SEAT-a odwiedziło przeszło 130 tysięcy osób. To najlepszy wynik w 95-letniej historii Międzynarodowych Targów Poznańskich i dobry znak dla nowego SUV-a Ateca, który trafi na rynek jeszcze w tym roku.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

POZNAŃ MOTOR SHOW 2016


 

Nowe auto to pierwszy SUV z portfolio marki, który ma się stać jej trzecim filarem (obok Leona i Ibizy) i przyczynić się do globalnego sukcesu marki. Na salonie samochodowym w Poznaniu samochód zobaczyło dokładnie 133 tysiące osób!

seat-poz_st2

Pojazd przebył długą drogę, by po raz pierwszy móc zostać zaprezentowanym polskim miłośnikom motoryzacji. W jedną i drugą stronę pokonał ponad 4000 kilometrów, bo tyle dzieli Poznań od Barcelony, gdzie samochód powstał.

– SEAT Ateca to kwintesencja Hiszpanii, ale i całego segmentu SUV-ów, uchwycona w jednym modelu. Chcieliśmy, aby nasz całkowicie wszechstronny SUV zadebiutował właśnie w Poznaniu. Ci, którzy byli na Motor Show przekonali się, że Ateca to samochód z prawdziwie „hiszpańskim duchem”. Przykuwa uwagę designem, ale i zaskakuje ilością technologii użytkowych, znajdujących się w jednym aucie – mówi Jakub Góralczyk, kierownik ds. PR SEAT.

Nowa Ateca to wiele najnowszych rozwiązań technologicznych i systemów wspomagania. Obecni na Poznań Motor Show goście zwracali szczególną uwagę na elektrycznie i bezdotykowo otwierane drzwi bagażnika, pełne oświetlenie LED, schowek z funkcją bezprzewodowego ładowania telefonu oraz na asystenta parkowania.

seat-poz_st3

SEAT Ateca był główną gwiazdą stoiska SEAT-a, ale nie jedyną. Na wszystkich odwiedzających salon Poznań Motor Show czekała silna reprezentacja Hiszpanii, w tym: stylowa Ibiza, przestronna Alhambra, która niezmiennie jest liderem sprzedaży w swojej kategorii, oraz kultowy Leon – wizytówka hiszpańskiego producenta.

Hitem okazała się wyścigowa wersja Leona, czyli Cup Racer. Należące do Gosi Rdest wyścigowe auto przyciągało rzesze fanów motosportu.

Popularność strefy SEAT-a podczas zakończonych targów potwierdza rosnące zainteresowanie kierowców katalońską marki.