Niepowtarzalny stylistycznie C4 Cactus i nowoczesny C4 Picasso oraz C3 Picasso będą reprezentowały gamę marki Citroen na stoisku podczas Poznań Motor Show 2015.
Gwiazdą ekspozycji będzie C4 Cactus, który jest zapowiedzią przyszłości marki. Zastosowano w nim innowacyjne technologie i rozwiązania z korzyścią dla designu, komfortu, łatwej obsługi i kosztu użytkowania.
Zobacz także:
Należą do nich:
– Airbump, estetyczne panele w różnych kolorach, podkreślające styl auta i chroniące jego karoserię w miejskich warunkach;
– w pełni cyfrowy i intuicyjny interfejs w pozbawionym zbędnych elementów kokpicie, z dostępem do usług internetowych i seryjnym 7-calowym tabletem dotykowym;
– okazałe siedziska z przodu stylizowane na sofę;
– poduszkę powietrzną dla pasażera zamontowaną w dachu (technologia Airbag In Roof), nowatorskie rozwiązanie na światowym rynku motoryzacyjnym, które pozwoliło zaoferować więcej przestrzeni dla pasażera z przodu i pojemniejsze schowki.
Dodatkowo projektanci zredukowali koszty użytkowania, pozbywając się wszystkiego, co zbędne. Zestawili udoskonaloną płytę podłogową z wydajnymi silnikami najnowszej generacji, redukując tym samym masę o 200 kg w stosunku do modelu C4, co w efekcie przekłada się na oszczędność w zużyciu paliwa. Cactus jest dostępny w 21 konfiguracjach kolorystycznych nadwozia i trzech wystrojach wnętrza.
NOWA GAMA CITROËNA C4
C4, który od momentu wprowadzenia na rynek w 2010 został sprzedany w 450 000 egzemplarzy zyskał nowy, odświeżony wygląd i kolejne użyteczne technologie. Na Poznań Motor Show zostanie zaprezentowana gama Citroena C4, która proponuje nowo wprowadzone intuicyjne rozwiązania we wnętrzu, nową identyfikacją świetlną oraz całkowicie nową rodzinę oszczędnych silników turbo.
Model po zmianach ma nowe bardziej wyraziste reflektory ze światłami dziennymi LED, nowy styl świateł tylnych z efektem 3D oraz nową ofertę lakierów. W zakresie użyteczne technologii, model proponuje system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu ADML, kolorowy tablet dotykowy 7” SMEG zintegrowany z systemem audio z radiem (również DAB) i odtwarzaczem CD/MP3 oraz systemem nawigacji.
W gamie silników nowe, wydajne i ekonomiczne jednostki napędowe z turbodoładowaniem, spełniające normy emisji spalin Euro 6:
• 1.2 PureTech110 z manualną skrzynią biegów;
• 1.2PureTech130 z manualną i automatyczną skrzynią biegów EAT6;
• 1.6 BlueHDi 100 z manualną skrzynią biegów;
• 1.6 BlueHDi 120 manualną i automatyczną skrzynią biegów EAT6;
• 1.6 BlueHDi 150 z manualną skrzynią biegów .
Nowa gama C4 opiera się na czterech poziomach wyposażenia: Live, Feel, Feel Edition, Shine.
CITROËN – SPECJALISTA OD MINIVANÓW
Na stoisku marki nie może zabraknąć minivanów – Citroen C4 Picasso oraz C3 Picasso. Producent kontynuuje tradycje poprzedników pod znakiem ‘Picasso’ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso), których sprzedaż do chwili obecnej przekroczyła 3,3 mln egzemplarzy.
C4 Picasso oferuje komfort i nowoczesne technologie przy zachowaniu optymalnego kosztu eksploatacji. Nic dziwnego, że jest najlepiej sprzedającym się samochodem w segmencie.
Nowy Citroen C4 Picasso:
– design: przejrzysta i wyrazista stylistyka podkreślona nietypowym układem świateł;
– komfort: wnętrze w stylu loft (czysta linia deski rozdzielczej, duże przeszklone powierzchnie z panoramiczną szybą przednią, siedzenie pasażera z przodu z podparciem na łydki);
– technologie: rozwiązania ułatwiające jazdę (dotykowy tablet 7”, wspomaganie parkowania Park Assist z funkcją Vision 360);
– niższe koszty eksploatacji: dzięki zmniejszeniu ciężaru (-140 kg w stosunku do poprzednika) i zastosowaniu oszczędnych silników najnowszej generacji, co umożliwiło obniżenie zużycia paliwa i emisji CO2 (od 3,7 l/100 km i 96 g CO2/km w wersji z silnikiem BlueHDi 120 BVM6 – Euro 6).