Marka OMODA & JAECOO ogłasza polskie ceny i specyfikacje modelu OMODA 9 Super Hybrid.
Model dostępny na polskim rynku został wyceniony na 219 900 zł. Bez dopłaty dostępne są aż cztery metalizowane warianty kolorystyczne – Ink black, Star white, Technology silver oraz Plum green, natomiast tylko nowy, matowy lakier Universe grey dostępny jest za dopłatą 5000 zł.
Zobacz relacje:
SHANGHAI 2025: JOHN COOPER WORKS GŁÓWNĄ ATRAKCJĄ STOISKA MINI
Nowa definicja hybrydowej elegancji
OMODA 9 Super Hybrid to flagowy SUV marki OMODA & JAECOO. Zaawansowany układ hybrydowy pozwala cieszyć się łącznym zasięgiem 1100 km, podczas gdy tryb w pełni elektryczny umożliwia pokonanie nawet 145 km. OMODA 9 oferuje bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa, komfortu i technologii, w tym: inteligentny system unikania kolizji (IES), system zapobiegający niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDP), system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach (BSD), system monitorowania uwagi kierowcy (DMS), czy asystent ruchu poprzecznego podczas cofania z funkcją automatycznego hamowania (RCTA+RCTB). W wyposażeniu uwzględniono również rozmaite funkcje ułatwiające jazdę, takie jak tempomat adaptacyjny z funkcją utrzymywania na pasie ruchu (ACC) czy asystent ograniczenia prędkości (SLA) oraz asystent automatycznego parkowania prostopadłego i równoległego (APA), 8 poduszek powietrznych, automatyczne reflektory adaptacyjne w technologii LED oraz tylne światła w technologii LED, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, system kamer 540°, relingi dachowe, klimatyzację dwustrefową z automatyczną regulacją temperatury a także system oczyszczania powietrza w kabinie z funkcją jonizacji. Wymiary pojazdu to 4775 mm długości, 1920 mm szerokości (z lusterkami), 1671 mm wysokości.
Luksusowa przestrzeń zanurzona w technologii
Wnętrze OMODA 9 Super Hybrid to połączenie świata designu i cyfryzacji. Dwa panoramiczne 12,3″ wyświetlacze dostarczają pełnej kontroli nad funkcjami pojazdu, bezprzewodową obsługę Android Auto i Apple Car Play, system obsługi głosowej Hello OMODA, za pomocą którego pasażerowie mogą m. in. otworzyć okna, okno dachowe, ustawić temperaturę układu klimatyzacji. Bogate wyposażenie pojazdu obejmuje również system nawigacji satelitarnej, system bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu, czy też włączyć funkcję V2L (Vehicle-to-Load) – możliwość zasilania urządzeń zewnętrznych za pomocą energii zgromadzonej w baterii pojazdu.
Ergonomia kabiny została głęboko przemyślana. Elektroniczna dźwignia zmiany biegów, dwa bezprzewodowe moduły ładowania smartfonów, przestronne schowki, w tym przedni podłokietnik ze schowkiem i funkcją chłodzenia, a także starannie rozmieszczone uchwyty na kubki definiują codzienną wygodę. Oświetlenie ambientowe oferuje wybór spośród 256 kolorów, tworząc nastrojową atmosferę, którą można dostosować do osobistych preferencji. Uwagę zwraca również panoramiczny dach o powierzchni 1,3 m2.
Jednym z elementów wyróżniających Omodę 9 Super Hybrid jest 50” wyświetlacz przezierny AR-HUD z projekcją obrazu wirtualnego. W czasie rzeczywistym, na szybie pojazdu może wyświetlić m.in. wskazówki z systemu nawigacji, ostrzec przed opuszczeniem pasa ruchu lub zagrożeniami.
OMODA 9 Super Hybrid została dodatkowo wyposażona w podgrzewaną przednią szybę, automatyczne wycieraczki przedniej szyby, przyciemniane szyby tylne, system audio Sony z 14. głośnikami, z których dwa znajdują się w zagłówku fotela kierowcy, drzwi bagażnika otwierane i zamykane elektrycznie, podgrzewanie kierownicy, fotochromatyczne lusterko wsteczne, bezprzewodową ładowarkę do smartfonów z funkcją szybkiego ładowania, gniazdo 12V z przodu, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, dach panoramiczny, funkcję pamięci położenia fotela kierowcy oraz lusterek zewnętrznych.
Na szczególną uwagę zasługują fotele – wykonane ze skóry naturalnej, przednie fotele wyposażone zostały w funkcję podgrzewania oraz wentylacji. Fotel kierowcy wyposażony jest w funkcję masażu oraz pamięć położenia, a także jest regulowany elektrycznie w 6. kierunkach, z dodatkową elektryczną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego w 4. kierunkach. W zagłówku fotela kierowcy znajdują się głośniki i jest on regulowany w dwóch kierunkach. Fotel pasażera również wyposażony został w funkcję masażu oraz może być elektrycznie sterowany w 6. kierunkach, a dodatkowo można w nim wysunąć podparcie łydek i poczuć się jak w samolotowej business klasie. Na boku oparcia znajdziemy również przyciski do regulacji przedniego fotela pasażera ułatwiające przesunięcie go z poziomu tylnej kanapy. Sama tylna kanapa jest również sterowana elektrycznie oraz podgrzewana. OMODA 9 Super Hybrid dostępna jest z tapicerką w kolorze czarnym lub z nową, elegancką tapicerką Black Red.
Nowatorska technologia SHS
OMODA 9 Super Hybrid ma zaawansowany układ napędowy nowej generacji. Trzonem technologii jest silnik 1.5 T-GDI, wydajna bateria o dużej pojemności oraz trójstopniowa skrzynia DHT .Rozwiązanie to zapewnia przyspieszenie od 0-100 km/h na poziomie 4.9 s, zasięg całkowity przekraczający 1100 km (WLTP), a zużycie paliwa w trybie rozładowanej baterii wynosi zaledwie 7.0 l/100 km.
Silnik 1.5 T-GDI DHE: maksimum wydajności
Sercem pojazdu jest silnik 1.5 T-GDI (143 KM, 215 Nm) o sprawności cieplnej przekraczającej 44.5%. Tak pozytywne wyniki osiągnięto dzięki zastosowaniu sześciu zaawansowanych technologii, w tym m.in. głębokiego cyklu Millera, inteligentnego spalania i-HEC, zaawansowanego układu chłodzenia i wysokosprawnej turbosprężarki HTC. Jest on wspierany przez aż trzy silniki elektryczne (dwa z przodu i jeden z tyłu), cały układ hybrydowy generuje moc systemową wynoszącą imponujące 537 KM.
Wydajna bateria o dużej pojemności i szybkie ładowanie
OMODA 9 Super Hybrid została wyposażona w dedykowaną dla hybryd baterię wysokonapięciową o pojemności 34.46 kWh. Pozwala to na osiągnięcie zasięgu elektrycznego nawet do 145 km (WLTP). Baterię można naładować prądem stałym o mocy 70 kW (30%-80% w 25 minut) oraz ładowanie AC o mocy 6.6 kW, co umożliwia pełne naładowanie (w zakresie 30%-100%) w czasie około 5,5 h. Dodatkowo, funkcja V2L pozwala na zasilanie urządzeń zewnętrznych mocą do 6.6 kW.
Skrzynia biegów 3-stopniowa DHT: siła i płynność
OMODA 9 Super Hybrid wykorzystuje zaawansowaną trójstopniową skrzynię DHT. Dzięki zastosowaniu dwóch silników elektrycznych oraz trzech sprzęgieł, układ oferuje 11 kombinacji przełożeń. Maksymalna sprawność przekładni wynosi 97.6%, co plasuje OMODA 9 Super Hybrid na czołowej pozycji w branży.
Zawieszenie adaptacyjne i napęd na wszystkie na wszystkie koła
OMODA 9 Super Hybrid wyposażona jest w zawieszenie adaptacyjne oraz dostępna oraz napęd na wszystkie koła AWD i sześć trybów do wyboru, dzięki czemu jazda tym modelem będzie bezpieczna i komfortowa, niezależnie od nawierzchni i warunków pogodowych.