Najmłodsza a zarazem najbardziej ekskluzywna z marek Grupy PSA – DS Automobiles ogłosiła właśnie plany rozwoju w Polsce. Jeszcze w bieżącym roku polski oddział marki planuje pierwsze otwarcia niezależnych obiektów marki DS.
Całkowity plan zakłada utworzenie w ciągu 2 lat docelowej sieci liczącej 8 autoryzowanych punktów DS zlokalizowanych w największych naszych aglomeracjach.
Zobacz także:
Marka DS została utworzona oficjalnie w czerwcu 2014 w Paryżu. W niespełna 2 lata gamę modeli DS ujednolicono, nadając jej spójne cechy i DNA zaczerpnięte z legendarnego i przełomowego modelu DS 19 z 1955 r.
Znakiem rozpoznawczym młodej marki jest nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy. DS Automobiles szczyci się także wyjątkowym credo wyrażonym hasłem: Spirit of Avant- Garde (Duch awangardy).
Hasło w języku angielskim jest wyrazem międzynarodowych ambicji marki. Odzwierciedla filozofię działania Marki, która pragnie oferować swoim klientom samochody charakteryzujące się wyjątkowym stylem i zaawansowaniem technologicznym, nacechowane wyrafinowaniem I dbałością o szczegóły, komfortowe i dynamiczne. Hasło to także swoisty manifest postawy charakterystycznej dla producenta.
NIEZALEŻNA SIEĆ DS AUTOMOBILES W POLSCE JUTRO
Wzorem strategii marki DS na świecie, polskie kierownictwo Grupy PSA podjęło kroki w celu powołania dedykowanej wyłącznie samochodom marki DS sieci dealerskiej. Blisko rok temu polska sieć Citroena została poinformowana o powstaniu od 1 września 2018 r. odrębnej sieci dystrybucji marki DS.
Koncepcja rozwoju sieci DS Automobiles w Polsce na najbliższe lata opiera się na ośmiu zdefiniowanych rynkach, na których powstaną dwa typy obiektów: DS Store i/lub Salony DS.
– Oosiem wybranych przez nas na tym etapie rozwoju rynków generuje blisko osiemdziesiąt procent sprzedaży samochodów segmentu „premium”. Są to oczywiście największe miasta w Polsce, czyli Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice i Kraków, wraz z naturalnie przypisanymi im najbliższymi powiatami, z których istnieje przypływ klientów – mówi Jakub Dasiewcz, DS Managera w Polsce.
W ciągu najbliższych 8 miesięcy zainaugurowane zostaną 3 obiekty: DS Store w Krakowie i Katowicach oraz DS Salon w Łodzi, który powstanie przy dotychczasowym obiekcie Citroena.
– W przyszłym roku otworzymy kolejne obiekty marki DS. Niektóre są już w budowie, na inne mamy już podpisane listy intencyjne. Ich otwarcie nastąpi akurat wtedy, kiedy będziemy mieli w ofercie nowego DS7 Crossback. W ten sposób w ciągu dwóch lat będziemy dysponowali planowaną siecią 8 lokalizacji wraz z istniejącym już Salonem DS w Warszawie przy Alei Krakowskiej 206 – dodaje Sebastian Domeracki, dyrektor marki Citroen i DS w Polsce.
DS STORE i DS SALON
Nowa sieć punktów sprzedaży DS będzie wyróżniać się odmienną od pozostałych marek Grupy PSA architekturą. I tak architektura budynków marki DS będzie elegancja i prosta. Oświetlenie będzie podkreślać okazałość budynku i wyróżniać fasadę na tle miasta. Wzornictwo nowych obiektów będzie wyrażone trzema ikonicznymi barwami wybranymi już i wykorzystywanymi przez DS Automobiles – ciepłą czerń, bordowy carmin i kolor szampański. Dodatkowo eksponowany będzie patern i monogram DS.
Ponadczasowa w zamyśle architektura budynku będzie uzupełniona wkomponowanym oznakowaniem nawiązującym do cech designu ekskluzywnych hoteli i salonów. Punkt sprzedaży wedle DS Automobiles ma być intuicyjnym i eleganckim „opakowaniem” podkreślającym walory eksponowanych modeli DS.
Flagowym formatem jest DS Store będący oddzielnym obiektem w całości dedykowanym marce DS, o minimalnej powierzchni ekspozycyjnej 250 m². Dla mniejszych rynków przewidziany jest Salon, będący formatem połączonym z salonem Citroena, przy założeniu zapewnienia min. 125 m² powierzchni dla Marki DS.
W obu przypadkach klienci będą mieli do dyspozycji oddzielne miejsca parkingowe, recepcję, a także dedykowaną obsługę zapewnioną przez odpowiednio wyszkolonych doradców handlowych. Wszystkie DS Store’y i DS Salony będą realizowane według jednakowych standardów obowiązujących na całym świecie.
Przyszłe obiekty DS Store będą też wyposażone w DS Virtual Vision, fotel połączony z okularami 3D. DS. Virtual Vision umożliwi obejrzenie wybranego modelu we wnętrzu i na zewnątrz w dowolnej konfiguracji kolorów lakieru, tapicerki, wyposażenia oraz dekorów. Przy ogromnej liczbie możliwych kombinacji nie ma możliwości, by każdą wybraną wersję obejrzeć w rzeczywistości. Służyć temu będzie rzeczywistość wirtualna.
Przypomnijmy że obecnie gama modelowa w Polsce składa się z czterech modeli DS 3, DS 4, DS 4 Crossback oraz DS 5. Wkrótce dołączy do niej także zaprezentowany już oficjalnie w marcu br. w Genewie DS 7 Crossback – pierwszy model drugiej generacji modeli, który będzie dostępny jedynie w autoryzowanych punktach spełniających normy i standardy marki DS.