1 marca br. funkcję dyrektora marki Porsche w Polsce objął Jacek Grzybek – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.
Z wykształcenia jest ekonomistą, a prywatnie – czemu się trudno dziwić – miłośnikiem czterech kółek i sportu.
Zobacz także:
Jacek Grzybek jest absolwentem stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, na tej uczelni ukończył też dwa kierunki studiów podyplomowych: prawo spółek oraz zarządzanie finansami.
Ostatnie lata spędził w polskim oddziale koncernu motoryzacyjnego marki premium gdzie będąc członkiem ścisłego kierownictwa, pełnił funkcję szefa działu rozwoju sieci dealerskiej, odnosząc liczne sukcesy a zwłaszcza przeprowadzając markę przez pełną zmianę standardów. Wcześniej pracował jako menedżer w międzynarodowej firmie doradczej oraz w innych dużych firmach motoryzacyjnych, nie tylko segmentu premium, ale także wolumenowych.
Jacek Grzybek ma 42 lata, prywatnie jest pasjonatem samochodów. Jego misja rozpoczyna się w historycznym dla Porsche momencie – zarówno w ujęciu globalnym, jak i lokalnym. W ubiegłym roku w Polsce zarejestrowano liczbę blisko 900 aut marki Porsche.