PORSCHE: NOWY MACAN GTS – LEPSZE OSIĄGI I DYNAMIKA

pors_maca1p

Nowe Porsche Macan GTS imponuje charakterem i zapewnia wrażenia z jazdy, które wyróżniają go nawet na tle pozostałych odmian modelu.

Z mocą 360 KM plasuje się pomiędzy wariantami Macan S a Macan Turbo. Pod maską kompaktowego SUV-a pracuje 3-litrowy silnik V6 biturbo bazujący na jednostce z wersji S.


Zobacz także:

PREMIERY

LEXUS: RX CZWARTEJ GENERACJI – INNOWACYJNE ZMIANY


 

Silnik połączony jest z przekładnią Porsche Doppelkupplung (PDK) oraz aktywnym napędem na cztery koła Porsche Traction Management (PTM). Wyższą moc, przeprojektowane zawieszenie i wzmocnione hamulce uzupełnia charakterystyczna dla modeli GTS stylizacja ze sportowym akcentami.

pors_maca2p

Macan GTS łączy typową dla Porsche wysoką dynamikę jazdy z funkcjonalnością. Jego wyposażenie obejmuje zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) o bardziej sportowych nastawach i zmniejszonym prześwicie oraz 20-calowe obręcze w kolorze czarny mat z mieszanym ogumieniem.

Z charakterem auta korespondują również specjalne fotele GTS i donośny, sportowy układ wydechowy. W specyfikacji debiutuje nowy system łączności i rozrywki PCM z dotykowym wyświetlaczem, wzbogaconą listą funkcji oraz łatwiejszym w obsłudze interfejsem.

pors_maca3p

Macan GTS już na pierwszy rzut oka wyróżnia się czarnymi akcentami karoserii: z lśniącym wykończeniem powyżej górnego przetłoczenia błotników i drzwi oraz matowym w dolnych partiach nadwozia. Jego kolejnym znakiem rozpoznawczym jest należący do wyposażenia standardowego, specjalny pakiet Sport Design, którego elementy również utrzymano w specyficznej dla wersji GTS kolorystyce.

Ponadto, po raz pierwszy w modelu z rodziny Macan opcjonalnie zamówić można reflektory w technologii LED Porsche Dynamic Light System Plus.

pors_maca4p