PORSCHE: NOWE MODELE 718 GTSZ DLA DWÓCH OSÓB (CENY)

718 Cayman GTS

Porsche poszerza gamę swoich modeli z silnikiem umieszczonym centralnie o nowe, dwuosobowe modele 718 Boxster GTS oraz 718 Cayman GTS. Do ich napędu służy 4-cylindrowy motor typu bokser o pojemności 2,5 litra.

Za sprawą nowych kanałów dolotowych i zoptymalizowanej turbosprężarki generuje on moc 269 kW (365 KM) – o 11 kW (15 KM) wyższą niż warianty 718 S oraz nawet o 26 kW (35 KM) wyższą niż poprzednie wcielenia modeli GTS z jednostkami wolnossącymi.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Silnik może współpracować z 6-stopniową skrzynią manualną lub opcjonalną przekładnią Porsche Doppelkupplung (PDK). Już w standardzie nowe modele GTS oferują liczne dodatki, takie jak pakiet Sport Chrono, Porsche Torque Vectoring (PTV) z mechaniczną blokadą tylnego dyferencjału czy zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM) ze zmniejszonym o 10 mm prześwitem.

pors-gt-2

Wyższa moc, jeszcze lepsze osiągi, nowy design

Maksymalny moment obrotowy o wartości 430 Nm, dostępny w zakresie 1900 – 5000 obr./min., zapewnia jeszcze lepsze czasy przyspieszeń i elastyczności. Modele GTS wyposażone w przekładnię PDK oraz pakiet Sport Chrono przyspieszają od 0 do 100 km/h w 4,1 sek., a ich maksymalna prędkość wynosi 290 km/h.

Na tle pozostałych odmian 718 modele GTS wyróżniają się nie tylko rozwiązaniami technicznymi, ale i wyrazistą stylizacją. Ich sportowy charakter podkreśla nowy przedni zderzak Sport Design. Typowo dla samochodów Porsche z rodziny GTS, moduły przednich lamp i biksenonowe reflektory zostały przyciemnione. Z tyłu unikalną prezencję zapewniają przyciemnione klosze świateł, czarne emblematy oraz czarny tylny dyfuzor.

pors-gt-3

Ten sam kolor mają umieszczone centralnie końcówki sportowego układu wydechowego, należącego do wyposażenia standardowego. Koncepcję designu uzupełniają czarne dodatki po bokach nadwozia – logotypy na drzwiach oraz 20-calowe obręcze z satynowym wykończeniem.

Dobrze wyposażone wnętrze

Geny GTS kształtują również kabinę. Pośrodku deski rozdzielczej umieszczono stoper montowanego seryjnie pakietu Sport Chrono. Kierowca i pasażer mają do dyspozycji sportowe fotele Plus z napisami „GTS” na zagłówkach oraz elektryczną, dwukierunkową regulacją. Zapewniają one mocniejsze podparcie boczne oraz większy komfort.

718 Boxster GTS

Tak samo jak w pozostałych samochodach Porsche z przydomkiem GTS, ich środkowe panele pokrywa Alcantara. Materiał ten dominuje zresztą w całej kabinie – obszyto nim m.in. wieniec kierownicy, konsolę środkową oraz podłokietniki. Kierowcy ze szczególnym zacięciem sportowym mogą skorzystać ze wsparcia aplikacji Porsche Track Precision, pozwalającej automatycznie rejestrować, wyświetlać i analizować dane dotyczące jazdy na ekranie smartfona.

Nowe Porsche 718 GTS można już zamawiać. Dostawy samochodów rozpoczną się w grudniu 2017 r. Cena modeli zaczyna się: 718 Boxster GTS – od 380 860 zł, 718 Cayman GTS – od 384 100 zł.

pors-gt-5