PORSCHE CLASSIC PARTNER: WYSTAWA HISTORYKÓW WE WROCŁAWIU

Prestiżowy certyfikat Porsche Classic Partner jako jedyny salon w Polsce otrzymał Porsche Centrum Wrocław. Z tej okazji już 18 lipca wystawionych zostanie ponad 20 modeli klasycznych samochodów marki.

Odwiedzający wrocławski obiekt będą mogli zobaczyć takie perełki jak 356, 912 czy 996 Millennium Edition.


Zobacz relacje:

HISTORIA/OLDTIMERS

ROZMAITOŚCI


 

To jednak nie wszystko, z czym wiąże się to wyróżnienie.

– Partnerstwo Porsche Classic to ogromne wyróżnienie dla naszego salonu i ukoronowanie wieloletniego związku z klasycznymi samochodami, na które składa się m.in. coroczne zaangażowanie Porsche Centrum Wrocław w imprezę Motoclassic na zamku Topacz – mówi Krzysztof Holek, dyrektor zarządzający Porsche Centrum Wrocław.

Będzie to jedyne takim miejsce w Polsce i jedne z trzech w całej Europie Środkowo- Wschodniej. Oprócz Porsche Centrum Wrocław, taki tytuł posiadają salony w Tallinnie i w Budapeszcie. Pierwszym wydarzeniem związanym z otrzymaniem partnerstwa będzie wystawa klasycznych modeli.

– Nie wyobrażam sobie lepszej inauguracji partnerstwa, jak pokazanie najbardziej kultowych i historycznych modeli Porsche, które zyskały miano ikon motoryzacji. Udało nam się przygotować dla odwiedzających takie auta jak pierwszy sportowy model marki Porsche 356 w wersji Speedster, Porsche 912 czy limitowane do 911 sztuk Porsche 996 Millennium Edition. Nie chcę jednak psuć niespodzianki i od razu zdradzać wszystkiego, co przygotowaliśmy. Najlepiej zobaczyć to samemu 18 lipca – mówi Marika Horoszczak, manager ds. marketingu we wrocławskim salonie.

Wystawa jest bezpłatna i dostępna dla publiczności, każdy może przyjść i z bliska obcować z historią legendarnej sportowej marki samochodowej. Osoby, dla których dotarcie do salonu tego dnia jest niemożliwe, będą mogły zobaczyć klasyczne modele na specjalnej transmisji na żywo na mediach społecznościowych Porsche Centrum Wrocław dzień wcześniej (17 lipca) od godziny 19.

Partnerstwo to nie tylko wystawa

Partnerstwo Porsche Classic to nie tylko wystawa klasycznych modeli, to również wiele innych zobowiązań.

– Jako partnerzy Porsche Classic musimy prowadzić też sprzedaż klasyków. Wiąże się z tym wydzielenie części powierzchni salonu na ekspozycję i przeszkolenie doradcy, który będzie się zajmował tymi autami. Musi on doskonale znać historię marki i być na bieżąco z rynkiem klasycznych aut używanych, zwłaszcza w wersjach kolekcjonerskich. Musi wiedzieć, gdzie szukać takich aut, mieć dostęp do aukcji i potrafić oceniać ich realną wartość oraz koszty i możliwości ewentualnych renowacji – mówi Paweł Jakubisiak, kierownik sprzedaży.

Specjalnie przeszkoleni są też pracownicy serwisu. Jako Porsche Classic Partner salon we Wrocławiu bierze też na siebie obowiązek promowania historycznego dziedzictwa marki z Zuffenhausen. Lipcowa wystawa jest zatem pierwszym, ale nie ostatnim takim wydarzeniem.