PIRELLI I FIEGE: PIĘTNAŚCIE LAT WSPÓŁPRACY W POLSCE

fiege-1

FIEGE już od piętnastu lat świadczy w Polsce usługi z zakresu logistyki dla renomowanego producenta opon firmy Pirelli. Podstawą sukcesu jest poziom świadczonych usług, wysoko wykwalifikowany, zaangażowany personel oraz nieustająca optymalizacja procesów magazynowych.

Opony to produkty, które ze względu na duży wolumen sprzedaży oraz sezonowość zamówień, wymagają od operatora logistycznego wysokich kompetencji i elastyczności.


Zobacz także:
OPONY


Wieloletnie doświadczenia FIEGE w tej branży umożliwiają zastosowanie wyselekcjonowanych narzędzi do zarządzania magazynem oraz prawidłowe i efektywne zaplanowanie dostępnej powierzchni magazynowej w oparciu o szczegółowe dane logistyczne klientów.

fiege-2

– Mijająca w tym roku 15 rocznica współpracy z PIRELLI jest dla nas powodem do dużej satysfakcji. Potwierdza ona wysoką jakość naszych usług, elastyczność oraz dobrą znajomość branży oponiarskiej – mówi Piotr Kohmann, dyrektor generalny FIEGE w Polsce i na Ukrainie.

Optymalizacja procesów zachodzących w łańcuchu dostaw jest nieodłącznym elementem efektywnej logistyki oraz źródłem potencjalnych oszczędności. FIEGE oferuje swoim klientom znaczące korzyści wynikające z efektu synergii powstałego dzięki aktualnie prowadzonym operacjom dla klientów z tego sektora, centralizację całej logistyki w ramach obsługiwanych centrów logistycznych, możliwość śledzenia statusów przesyłek i realizacji zamówień przez Internet oraz wiele usług o wartości dodanej (takich jak np. montaż opon, kolcowanie, etykietowanie, czyszczenie).

– Nasza wieloletnia współpraca z firmą FIEGE jest wynikiem ich doświadczenia, zaangażowania i profesjonalizmu. FIEGE zawsze stara się zapewnić oczekiwany przez naszą firmę wysoki poziom realizacji zamówień i terminowości dostaw, co w przypadku sezonowości, którą charakteryzuje się nasza branża nie jest łatwe – mówi Jolanta Godlewska, Logistic Manager Pirelli w Polsce.