Peugeot z myślą o fanach marki przedstawił nowe modele ubrań i akcesoriów ze znakiem Legend. Ich design neo-retro jest dziełem projektantów z działu Design Lab.
Nowa oferta, dostępna już online, to kontynuacja kolekcji Lifestyle Legend i Legend 504.
Zobacz także:
Kolekcja Peugeot Lifestyle Legend poszerza się i miłośnicy lwa będą mogli nosić ubrania z tej linii niezależnie od pory roku. Białe i czarne bluzy są teraz dostępne w wersji z zamkiem błyskawicznym lub ze ściągaczem bez kaptura. Białe i czarne podkoszulki ozdobione są lwem inspirowanym logotypem z lat 70., podobnie jak skórzany portfel ze spatynowanej skóry.
Czarny cienkopis z zatyczką z nazwą Peugeot wypisaną złotymi literami wniesie do codzienności nutę elegancji.
Kolekcja pochodzi z Peugeot Design Lab. Projektanci odświeżyli logotypy, które naznaczyły 208 lat historii producenta. Wśród nich jest m.in. pierwszy lew idący po strzale oraz legendarne logo z lat 70., do którego nawiązuje logotyp Peugeot e-Legend Concept – ostatniego samochodu koncepcyjnego marki zaprezentowanego na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu.
Dobór materiałów i staranność, z jaką wykonano produkty Lifestyle Legend, świadczą o docenieniu fanów marki.