PEUGEOT zwiększyło sprzedaż samochodów osobowych o 29% procent w pierwszych dwóch miesiącach 2024 r.
Łącznie na ulice wyjechało 2 170 nowych aut z logo lwa na masce
Zobacz relacje:
JEEP: POCZĄTEK ROKU Z DUŻYM WZROSTEM SPRZEDAŻY NA POLSKIM RYNKU
Marka PEUGEOT rozpoczęła 2024 rok bardzo dobrymi wynikami sprzedaży. Szczególnie udany pod tym względem był luty, kiedy to sprzedaż samochodów osobowych marki wzrosła aż o 28% w ujęciu rok do roku. Dalsza część roku zapowiada się dla marki bardzo ekscytująco, z dwiema ważnymi premierami rynkowymi przed nami – nowymi E-3008 oraz E-5008 – powiedział Janusz Ellert – dyrektor marki PEUGEOT w Polsce
Od początku roku nabywców znalazło już 2 170 osobowych modeli Peugeot. Wynik ten jest o 29% lepszy od rezultatu z pierwszych dwóch miesięcy 2023 r. i zapewnia marce 2,44% udziału w wysokokonkurencyjnym rynku samochodów osobowych.
Numerem jeden w gamie marki pozostaje miejski SUV PEUGEOT 2008 (łączna sprzedaż w styczniu i lutym to 547 szt., wzrost +76% w porównaniu rok do roku), którego goni kompaktowy hatchback 308 (426 szt., +15%), dostępny w wersji standardowej i kombi SW, z unikatowo zaprojektowanym miejscem kierowcy Peugeot i-Cockpit 3D i półautomatyczną jazdą dzięki systemowi Drive Assist Plus. Podium marki zamyka elegancki 408 (338 szt., +293%) o elektryzującej sylwetce fastbacka i najnowszych rozwiązaniach technicznych, zapewniających topowe wrażenia z jazdy.
Niemal połowę sprzedanych na polskim rynku w 2024 r. samochodów PEUGEOT stanowią SUV-y. Francuska gama świetnie się wpisuje w rynkowe trendy i oczekiwania polskich klientów. Gamę tworzą dziś trzy modele z segmentów B-SUV, C-SUV i D-SUV, które w ostatnich miesiącach przeszły gruntowne zmiany pod względem stylistyki, technologii i elektryfikacji napędu.