PEUGEOT: VALERIE CANDEILLER NOWYM DYREKTOREM DS. KOMUNIKACJI GLOBALNEJ

Valerie Candeiller dołączyła do zespołu PEUGEOT, by od 1 listopada stanąć na czele zespołu komunikacji globalnej marki.

Będzie podlegać Philowi Yorkowi, dyrektorowi ds. globalnego marketingu i komunikacji marki PEUGEOT.

Valerie Candeiller będzie odpowiadać za wyznaczanie strategii komunikacji marki PEUGEOT, jak również współpracę z różnymi partnerami, marketing angażujący i aktywne pozyskiwanie zainteresowania klientów.

Valerie może pochwalić się ogromnym doświadczeniem w zakresie zmiany wizerunku marki poprzez prowadzenie odpowiednich działań marketingowych i komunikacyjnych. Jej kreatywność i pomysłowość będą kluczowe dla wcielenia w życie filozofii przyświecającej marce PEUGEOT – Power of Allure – w mediach i wśród klientów. Od samego początku kalendarz Valérie będzie bardzo napięty. Ma to związek z pojawieniem się nowych modeli elektrycznych oraz ważnymi wydarzeniami w sporcie motorowym.

Valerie Candeiller wnosi do Stellantis 25-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji i marketingu różnych marek. Ostatnio pracowała dla marki Dacia pełniąc funkcję zastępcy prezesa ds. komunikacji marketingowej. Wcześniej zajmowała różne stanowiska w Grupie Renault, gdzie odpowiadała za komunikację, zarządzanie eventami, reklamę, obszar digitalowy oraz marketing produktowy.