Sophie Passard została mianowana Dyrektorem marki Peugeot w Polsce. Zastąpiła Guillaume’a Ducresta, który otrzymał stanowisko w ramach struktury Grupy PSA w Austrii.
Po zmianach organizacyjnych Sophie Passard odpowiada za wyniki handlowe marki Peugeot oraz reprezentuje ją wobec sieci autoryzowanych dystrybutorów, klientów oraz mediów w Polsce.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
W ramach struktury międzynarodowej Dyrektor Marki Peugeot w Polsce hierarchicznie podlega Albéricowi Chopelin, Dyrektorowi Europy Centralnej i Północnej, który z kolei bezpośrednio odpowiada Dyrektorowi Generalnemu marki Peugeot, Maxime’owi Picat. Analogiczne zmiany struktury zostały wprowadzone w całej Europie.
Sophie Passard pracuje w Grupie PSA od ponad 25 lat. W swojej karierze pełniła wiele funkcji w dyrekcjach sprzedaży, marketingu i w obsłudze posprzedażnej. Przed przyjazdem do Polski w październiku 2012 r. była Dyrektorem marki Peugeot, a następnie Dyrektorem obu marek Peugeot i Citroën w Chorwacji. Jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych i Ekonomicznych w Paryżu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.